Michal Indi Dokoupil a Veronika Hankocyová v nových barvách!

Michal Indi Dokoupil a Veronika Hankocyová v nových barvách!

V nadcházející sezoně 2017 oba jezdce čeká hned několik zásadních změn, a dvě z nich jsou už prozrazeny! Na výstavě Swiss moto ve Švýcarsku v polovin

O víkendu na Zámecký vrch
Monako alebo ako to Zverinator vsetkym vytrel…
Pod taktovkou Tomáše Engeho se zdokonalovali amatérští jezdci

V nadcházející sezoně 2017 oba jezdce čeká hned několik zásadních změn, a dvě z nich jsou už prozrazeny!
Na výstavě Swiss moto ve Švýcarsku v polovině února byli totiž oba čeští závodníci součástí speciální expozice „Irish Road Racing“ a předvedli zde, kromě jiného, i část motocyklů pro letošní rok.

První viditelnou změnou jsou nové barvy a hlavní sponzor, kterým je společnost K2 moto s.r.o.
„Ká dvojka“ má již léta dealerství značky Yamaha v Nové Pace a nyní také největší dealerství v ČR značky Kawasaki v Praze, které je ještě doplněno značkou Kymco. Už v minulosti se zde připravovaly závodní motocykly týmu, protože K2 moto s.r.o. bylo hrdým servisním partnerem Motopoint Indi Racing. Nyní se ale spolupráce významně prohloubila, a tak letos uvidíte motorky v tradičních firemních barvách černá-červená-bílá.

Kromě Indiho Yamahy R6 s číslem #23 byla na výstavě k vidění i druhá Yamaha, ovšem se startovním číslem #53! Dalším překvapením je tak změna kubatury, která Veroniku letos čeká.

Veronika #53 „Mám radost, že si můžu letos sednout na opravdový závodní stroj a posunout se zase o krok dál! V Supertwinech chci zůstat, a právě proto věřím, že mi Yamaha pomůže zrychlit. V Irsku jsem loni dojela v šampionátu Junior Support celkově třetí a musím se tak posunout o třídu výš do třídy Senior Support, která je vypsána pro motocykly 600-750cc, takže mi nic jiného ani nezbývá. Neočekávám na šestce žádné závratné výsledky, ale těším se na to!“

Výstava Swiss moto a expozice „Irsih Road Racing“ byla primárně zaměřená na rodinu Dunlopů, takže kromě Veroniky a Indiho, nebo domácího Horsta Saigera, nechyběl ani William Dunlop, syn Roberta Dunlopa, nebo jeho bratranec Gary Dunlop, syn legendárního Joeyho Dunlopa.

Michal #23 „Jsem moc rád, že už asi tak nějak patříme k irskému road racingovému základu, když jsme dostali na výstavu Swiss moto pozvánku. Několikrát denně probíhalo krátké povídání o irských závodech před publikem, takže jsem se moc dobře bavil, když moji čechoangličtinu překládal rodilý Ir do irskošvýcarské němčiny. Nejzajímavějším momentem pro diváky byla vždycky fotka na závěr, kde jsem komentoval svůj pád v Cookstownu 2011. Mám radost, když se nakonec lidi smějou, protože jim ten příběh vyprávím jako vždycky po svým 😊 “

Nové barvy ale nejsou zdaleka všechno, a pokud chcete mít vše odtajněné hned z první ruky, rádi bychom Vás pozvali 17.března do Dvora Králové na příjemně strávený večer „Od Královédvorského okruhu až na TT Isle of Man“, kde proběhne zároveň i představení týmu K2 moto a všech novinek pro sezonu 2017!
Večerem bude provázet známý motoristický komentátor Václav Svoboda, všechny vstupenky budou slosovatelné v tombole o motocyklový sortiment a proběhne také dražba Indiho kombinézy z loňského ročníku tohoto závodu pro dobročinné účely.

Základní informace najdete zde http://www.hankuv-dum.cz/?ID=3&PID=564
a ještě více informací na Facebooku:
https://www.facebook.com/events/204779519997991/

Máte se opravdu na co těšit, máme toho připraveno dost, takže si určitě zapište datum 17.3.2017 do kalendáře!

COMMENTS

WORDPRESS: 1
  • comment-avatar
    Josefus 8 years ago

    Proboha!!!
    Ženská na motorce a k tomu ještě závodní… Proboha!
    Byla by velká škoda, kdyby se tak mladá, pěkná děva při Road-Racingu zabila, obzvláště pokud ještě nerodila (České republice, která má nepříznivou statistiku porodnosti, hrozí pád do demografické jámy).
    Z několika fotek na internetu vyplynulo, že dotyčná závodnice má poměrně velká ňadra. Vzhledem k tomu, že jezdec (jezdkyně) spolu s motorkou tvoří jeden aerodynamický celek, bylo by zajímavé zjistit, jaký vliv ta ňadra budou mít na celkový součinitel odporu vzduchu.
    Je zároveň pravděpodobné, že dotyčná závodnice nebude moci při jízdě na rovinkách zcela zalehnout na nádrž jako její mužští kolegové, což ji z aerodynamického hlediska bude hendikepovat. Nevýhodou bude i jízda v zatáčkách, neboť poměrně objemná ňadra celkově zvýší těžiště celku (ženy a stroje) a vyvolají nežádoucí gravitační účinky, které budou mít tendence dotyčnou závodnici “vynášet” ze zatáčky více, než její mužské kolegy.

  • DISQUS: 0