Bývalý pilot formule 1 Pastor Maldonado má po roční pauze blízko novému angažmá. Venezuelan jedná s týmem KV Racing, který tak hledá cestu k záchraně
Bývalý pilot formule 1 Pastor Maldonado má po roční pauze blízko novému angažmá. Venezuelan jedná s týmem KV Racing, který tak hledá cestu k záchraně působení v IndyCar.
Maldonado má podle stránek Motorsport.com za stáj vlastněnou dvojicí Kevin Kalkhoven, Jimmy Vasser zájem o starty v městských a okruhových podnicích šampionátu. KV Racing za poslední tři roky díky Sebastienu Bourdaisovi vyhrál ve čtyřech závodech.
Zatím poslední triumf KV Racing, první závod v Detroitu 2016:
What a day! Congratulations to @BourdaisOnTrack and our KVSH Crew!! We'll see you all back on Belle Isle tomorrow!🏁🍾 pic.twitter.com/sBlIEpx0tS
— KV Racing Technology (@kvracingtech_) June 4, 2016
Vítěz GP Španělska formule 1 z roku 2012 nemá zájem prohánět se po oválech. Na IndyCar se objevil už loni na Iowa Speedway, kde byl hostem Adama Parra, jehož poznal během působení v týmu Williams. Ten nyní pracuje pro Cosworth, patřící Kalkhovenovi a Gerrymu Forsythovi.
I kdyby došlo k dohodě, KV Racingu bude stále chybět pilot pro šest oválových podniků, možná se objeví někdo jen na start v Indy 500. To by ale narušilo rodící se byznys Brita Carlina. Jeho majitel Trevor Carlin totiž chce mít v případné premiérové sezoně v IndyCar v angažmá piloty pro celý šampionát, a ne jen pro určité podniky.
Garáže KV Racing v Indianapolisu jsou sbalené a připravené i s vybavením na prodej, k němuž však zatím nedošlo. Přesto je podle Carlina dohoda možná: „Mám stále zájem, protože jde o velmi kvalitní věci za slušnou cenu. Byla by to ideální cesta, jak začít.“
Z týmu byli už propuštěni skoro všichni zaměstnanci. Pokud se Kalkhoven nedomluví s Maldonadem, byla loňská 14. sezona poslední v historii KV Racing.
Foto: Glenn Dunbar/Williams F1
COMMENTS
Kdyby Enge nedopoval, mohl to místo pro oválové závody zaujmout on. Kdyby Enge nehulil marihuanu, mohl dosáhnout minimálně stejných výsledků jako Bourdias, možná i lepších.
“Ach jo.” Bída přišla na český motorsport, který se ještě před 15 lety, díky panu Charouzovi tak nadějně rozvíjel.
Se vším by se dalo souhlasit, jen ne s tím, že by to místo mohl zaujmout Enge. Nemohl, protože týmy před krachem hledají výhradně platící jezdce. A to Enge už dlouho není…