Lukamotorsport stihl pokořit Lausitzring během dvou kol

Lukamotorsport stihl pokořit Lausitzring během dvou kol

Třetí letošní závod poháru Carbonia Cup zavítal na německý Lausitzring. V závodě a následně na stupních vítězů nechyběl tým Lukamotorsport, který nasa

Slovakia Ring, aneb sladká tečka na závěr sezony pro tým Lukamotorsport
LUKA Motorsport zve na Lausitzring
Lukáš Karhan: „Závody mě naučily disciplíně a pečlivosti“

Třetí letošní závod poháru Carbonia Cup zavítal na německý Lausitzring. V závodě a následně na stupních vítězů nechyběl tým Lukamotorsport, který nasazuje vozy, jak ve skupině závodních vozů, tak ve skupině silničních vozů.

V „áčkách“, konkrétně ve třídě A9, si Michal Novák s Porsche 997 GT3 Cup dojel pro třetí místo. Pro Jirku Šubrta s cupovou Octavií byl tento závod doslova srdeční záležitostí. Na Lausitzring přijel s novým – výkonnějším motorem, díky kterému dokázal pozlobit i soupeře z vyšších tříd a sváděl s nimi těsné souboje. Poslední dvě kola byl sice nucen lehce zvolnit kvůli dětské nemoci motoru, a to odlévání oleje přes přepad, ale i tak bylo výsledkem druhé místo ve třídě A2.

11722136_1091690640860168_3570748707666767580_o

Napínavý závod a pěknou podívanou slibovala i skupina B, upravené silniční vozy. Bohužel byl celý závod poznamenaný technickým problémem na voze Alfa Romeo jednoho ze soupeřů, kdy z tohoto vozu vytekl veškerý olej a automobil začal hořet v jedné ze zatáček. Naštěstí se nikomu nic nestalo, ale pro závod to znamenalo konec – zbylých 12 minut bylo startovní pole vedené safety carem a nakonec byl závod ukončen bez restartu. Závod tak vyhrál Stanislav Šedivec (Corvette ZR1) před Liborem Milotou (Nissan GT-R) a třetí skončil Jan Mareček jedoucí taktéž na Nissanu GT-R. Tolik k pódiovému umístění ve třídě B5. Ve třídě B4, neoficiálně nazývaná jako M3 Cup, jel v týmových barvách Hubert Musial
s BMW M3 E46. Druhé místo z kvalifikace dokázal promítnout i do závodu a odměnou mu tak byl pohár za druhé místo ve třídě.

Lukáš Karhan, majitel týmu Lukamotorsport, se k závodu vyjádřil následovně: „Nejvíce práce máme nyní s oběma Nissany GT-R. Neustále pracujeme na jejich zrychlení. Naším cílem je dostat oba vozy na časy, které aktuálně jezdí Standa Šedivec s Corvette ZR1. Je to vizitka nejen naší práce, ale také snaha o vyrovnané startovní pole. Zda-li se nám to povedeme, uvidíme na dalším závodě v Mostě.“

Ať se kola točí.

11713892_1091690654193500_7276790508136284894_o

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0