V letošním roce je pro zájemce opět možnost svezení v okruhovém speciálu v rámci amatérských vytrvalostních závodů. Konkrétně jde o sérii „Makpak end
V letošním roce je pro zájemce opět možnost svezení v okruhovém speciálu v rámci amatérských vytrvalostních závodů. Konkrétně jde o sérii „Makpak endurance“. Výhodou tohoto způsobu účasti na závodech jsou minimální nároky na organizaci, neboť tým se o vše postará a náklady, které jsou v tomto sportu extrémní se rozloží na úroveň, která umožňuje start i pro jezdce, kteří nemají sponzory.
Každého určitě zajímá, s čím může závodit. Jde o Lotus Exige GT3. Závodní vůz s nízkou hmotností a motorem uprostřed. Snadno ovladatelný i pro začínající jezdce. Tým bude tento vůz postupně dále zdokonalovat podle schopností týmových jezdců.
Tým Fifty-Fifty navazuje na předchozí starty s Hondou Civic a Hondou Integra. Týmový závod byl vždy plný adrenalinu a týmové spolupráce. Pokaždé se v týmu objevil nějaký nováček, který se učil od zkušenějších kolegů. Tentokrát přichází tým s novinkou. Pro snadnější a bezpečnější ujetí prvních závodních kilometrů má připravený model tratí i vozu včetně simulace jeho dynamických vlastností na simulátoru. Každý si tak může vyzkoušet jízdu nejdříve v bezpečí virtuální reality.
Neumíte si představit, co vás čeká? Dokud to nezažijete, tak nepochopíte. Přesto zmíníme pár detailů. Vytrvalostní závod je týmový. Piloti se střídají po 30 – 45 minutách. Tankování vozu probíhá každých cca 90 minut.
Ve fotogalerii se můžete podívat na závody na Slovakiaringu, nezapomenutelnou čtyřiadvacetihodinovku, nebo každoročně mlhavé Brno (2013 a 2014).
COMMENTS