Nica Grubera během letošního ročníku MMČR v Divizi 2 již pravděpodobně vídat nebudeme. Rakušan vidí svou budoucnost v závodech vozů TCR.
V loňském ročníku Mezinárodního mistrovství České republiky v závodech na okruzích jsme mohli Nica Grubera vídat v Divizi 2. Zde se umístil na celkovém šestém místě. Z jezdců pilotující monopost Formule Renault byl potom rakouský závodník druhým nejúspěšnějším, když nestačil pouze na celkově pátého Bartlomieje Mireckiho, za kterým zaostal o pouhé čtyři body.
Během roku 2020 již ale Grubera na naší půdě s největší pravděpodobností vídat nebudeme. Rád by se totiž naplno věnoval závodům vozů specifikace TCR, se kterými by se rád proháněl po německých okruzích.
„Momentálně mám v plánu soustředit se na TCR. Pokusím se získat náležitý rozpočet pro účast v německém šampionátu,“ poodhalil Gruber své plány do budoucna.
Pokud by se Rakušan skutečně v letošním ročníku objevil ve startovním poli ADAC TCR Germany, nešlo by o jeho premiérovou zkušenost s cestovními vozy. S touto scénou se totiž seznamuje již během této zimy v sérii TCR Malajsie a nutno podotknout, že se „otrkává“ velice rychle. Již během úvodního podniku sezony v lednu si totiž dojel pro vítězství a před závěrečným třetím kláním ročníku, které se v Sepangu uskuteční tento víkend, se nachází na čtvrté příčce průběžného pořadí.
COMMENTS
Vzhledem k tomu, že jste dlouho nereferovali o panu Konopkovi a o posádce ARC Bratislava, dodávám, že v konečném pořadí ASIAN LE MANS SERIES 2019/2020, skončil tým ARC Bratislava v kategorii LMP2-Am na 4. místě ze 4 účastníků.
Kdyby neexistovala kategorie LMP2-Am, skončil by tým ARC Bratislava na 13. místě ze 13 účastníků
Pan Konopka obsadil v konečném pořadí jezdců v kategorii LMP2-Am 7. místo. Pro Letošní závod v Le Mans tedy nefiguruje ani mezi 10 oficiálními náhradníky.