Letošní závod 24 hodin Le Mans zaznamenal další růst a překonal několik rekordů novodobé historie. Největším ukazatelem je návštěvnost, která byla nej
Letošní závod 24 hodin Le Mans zaznamenal další růst a překonal několik rekordů novodobé historie. Největším ukazatelem je návštěvnost, která byla největší za posledních dvacet let.
Řeč čísel:
263 500 diváků, o 200 více než v roce 2014
30 100 diváků ve středu, 56 000 diváků ve čtvrtek, což je nárůst o 2,11 %, respektive 3,29 % oproti loňsku
23 000 diváků na kolektivním testování
1425 akreditovaných novinářů z 42 zemí (1423 v roce 2014)
V období 6. – 17. června bylo ve francouzských novinách a na internetu 2 655 článků týkající se Le Mans
31 mezinárodních televizních společností koupilo práva na vysílání závodů (stejný počet jako v roce 2014)
Závod byl vysílán do 190 zemí (jako v roce 2014)
Eurosport měl sledovanost 23 milionů diváků (22,3 v roce 2014). Celkový vysílací čas byl 50 hodin oproti loňským 45.
Aplikace Web TV 24H měla 2 500 000 připojení
Oficiální web 24h-lemans.com měl od kolektivního testování do skončení závodu návštěvnost 2 670 599.
Počet fanoušků na oficiální facebookové stránce 24 Heures du Mans se v průběhu aktivit v Le Mans zvýšila o 27 426 lidí na 378 700 fanoušků. (stav k 26.6.)
Oficiální Twitter účet má 215 391 sledujících, což je téměř o polovinu více než v touhle dobou v loňském roce.
COMMENTS