Šestitýdenní letní přestávka evropského poháru tahačů je u svého konce. Již v pátek se v prvním volném tréninku šestého podniku rozburácejí pěti a půl
Šestitýdenní letní přestávka evropského poháru tahačů je u svého konce. Již v pátek se v prvním volném tréninku šestého podniku rozburácejí pěti a půl tunová monstra na autodromu v Mostě. Pro český tým Buggyra a piloty Adama Lacka a Davida Vršeckého to bude vrchol letošní sezóny, ve kterém budou chtít uspět.
Co závod, to vítězství. Taková je bilance týmu Buggyra v předešlých pěti podnicích evropského poháru tahačů. Celkem jich jezdci roudnické stáje nasbírali šest. Přestože je na tom v průběžném pořadí lépe Adam Lacko, který figuruje na pozici čtvrté a pomýšlí po celkovém bronzu, vítězství má stejně jako jeho týmový parťák, tedy tři.
„Atmosféra domácího závodu je nezaměnitelná. Tak jako před šesti týdny hnali fanoušci německé závodníky, tak poženou diváci v Mostě nás. Určitě budeme chtít dosáhnout na vítězství. Zatím se nám to v každém předchozím závodním víkendu povedlo, takže věřím, že to dokážeme i doma,“ uvedl čtvrtý jezdec průběžného pořadí Adam Lacko.
David Vršecký zaostává za Lackem o sedmadvacet bodů a patří mu aktuálně šesté místo. „K závodům potřebujete také nutnou dávku štěstí, a tu jsem ve čtyř závodech letošní sezóny neměl. Věřím, že je to vše za mnou a budu na domácí trati bojovat na čele. V polovině srpna jsme v Mostě testovali nové podvozkové komponenty a určitě jsme byli s novými věcmi spokojeni. Myslím, že zdejší trať nám sedí. Jak to ale bude v porovnání s konkurencí, se ukáže až v pátek při volných trénincích,“ řekl před odjezdem do Mostu David Vršecký.
Týmu Buggyra patří v průběžném pořadí poháru konstruktérů druhé místo. „Věděli jsme, že to letos nebude jednoduché, každopádně sezóna ještě není u konce a my boj o první místo nevzdáváme, ba naopak. Kde jinde můžeme zaútočit, než právě doma,“ okomentoval situaci v v poháru konstruktérů manažer týmu Buggyra Jan Kalivoda.
V rámci propagace domácího závodu si jezdci Buggyry zahráli hlavní roli v promo klipu. „Natáčeli jsme to při závodě na německém Nürburgringu, kde bylo letos opravdu hodně fanoušků, takže si kluci v kombinézách získali hned pozornost diváků. Myslím, že výsledek stojí opravdu za to,“ uvedl k propagačnímu videu Jan Kalivoda. To však můžete zhodnotit sami zde: https://www.youtube.com/watch?v=GqpVkoAA8qg&list=UU4HPxforeLDwVMBYhCLbQUw
PR
COMMENTS
Hlavná vec že kreténi za vstup do paddocku pýtaju 870 Kč.To na Slovakiaringu za prestížnejši závod pýtaju iba 10 euro.