Kuba Smrž na Knockhillu

Kuba po pátku: \"Ráno to byl vzhledem ke dlouhé pauze spíš rozkoukávací trénink. Navíc jsme začali s nastavením z Oultonu, které bylo zatím nejlepší,

Jakub Smrž v Oulton Parku
Kuba Smrž v Knockhillu dvakrát dvanáctý
Jakub Smrž si ze Snettertonu odváží body za osmé místo

Kuba po pátku: \”Ráno to byl vzhledem ke dlouhé pauze spíš rozkoukávací trénink. Navíc jsme začali s nastavením z Oultonu, které bylo zatím nejlepší, ale na místní trať to nebylo ono. Do druhého FP jsme tedy udělali změny na zadním tlumiči a zároveň jsme překopali palivové mapy, abychom zlepšili reakci plynu při jeho otevíráni a celkový průběh. Okamžitě jsem poznal změny k lepšímu a od začátku druhého tréninku jsem byl na svých časech z rána. Ke konci jsem se ještš chytnul pár lidí, abych okoukl nějaké zlepšováky, protože Knockhill je sice hodně krátká trať, ale taky je dost těžká a záludná. Na zítra změníme pružiny ve vidlicích, protože potřebuju mít motorku o  pár mm níž na předku v nájezdech. Zbytek zatím necháme, než ještě porychlím.\”

FP2 – Po prvním rychlém kole je Kuba hned devátý, ale pořadí se ještě pořádně míchá. Přichází propad a následně postup na jedenáctou příčku, ale trénink je pak opět zastaven červenou vlajkou. Přichází restart a Kuba opět tahá hned od začátku, což ho posouvá na osmé místo za Brookese. Po pár dalších kolech náš pilot zajíždí do boxů a drží v tu dobu jedenáctou příčku. Návrat na trať přichází zhruba osmnáct minut před koncem a opět se hned v prvním kole zlepšuje. Následuje několik rychlých kol, další zlepšení a poslední kolo, za 49:945, které znamená návrat do první desítky. Kuba pak naposled zajíždí ke svému týmu. Nad okruhem tou dobou znovu zavlají červené vlajky, a to když zbývá 6 minut a 8 sekund. Závěr tréninku bude tedy zajímavým sprintem. Do záveřečné fáze tréninku tentokrát Kuba vyráží o něco rozvážněji, ale v poslední minutě zajíždí čas 49:694, který stačí na pěkné osmé místo.

FP1 – Jezdce vítá v prvním tréninku oblačné počasí s teplotami pouze kolem 12° C, ale je sucho. Kuba vyjíždí na trať až po opadnutí úvodní skrumáže a postupně se rozjíždí. První kola jede náš jezdec volněji a pomalu se dostává víc dopředu. Následuje sedmnácté a pak šestnácté místo. Deset minut před koncem je Kuba třináctý, ale tou dobou je trénink červenou vlajkou přerušen. Po návratu jezdů na trať se Kuba trochu propadl a absolvoval další zastávku v boxech, ale čtvrt hodiny před koncem svítí startovní číslo 96 opět na třinácté pozici. Náš pilot do konce absolvoval ještě jednu zastávku v boxech, ale celkově patřil k nejpilnějším jezdcům, když na této krátké trati nakroužil osmadvacet kol. V prvním tréninku nakonec Kuba obsadil sedmnáctou příčku.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0