Krušnohorský pohár úspěšně zakončil sezonu v Mostě

Krušnohorský pohár úspěšně zakončil sezonu v Mostě

Na autodromu v Mostě se o prvním listopadovém víkendu uskutečnil závěrečný podnik letošní sezony Krušnohorského poháru, seriálu závodů automobilů do v

Montáže Brož Racing Team po Jarní ceně Brna 2017
K&K Racing zakončil sezonu 2018 cenným vítězstvím
Polovička sezóny je zde, aneb Lausitzring vítá Carboniacup

Na autodromu v Mostě se o prvním listopadovém víkendu uskutečnil závěrečný podnik letošní sezony Krušnohorského poháru, seriálu závodů automobilů do vrchu. Pod hradem Hněvín se sešlo celkem 107 účastníků ve vypsaných 17 kategoriích, od historiků po zajímavé soutěžní a cestovní vozy. Na severu Čech se potkaly takové stroje, jako Ford Escort, Škoda 130 RS, či Subaru Impreza WRX SM nebo Mitsubishi Lancer evo 9.

Trať v Mostě se v již poměrně chladném počasí postarala o sice netradiční, ale zajímavé vyvrcholení jedenáctidílného kalendáře. Od samotných přejímek se nesla atmosféra v přátelském duchu a účastníci mohli kompletně obsadit boxová stání i zadní planinu na autodromu. Byť ranní volné tréninky ještě zahalila mlha s teplotami kolem 6 stupňů Celsia, mohl být harmonogram bezpečně odstartován podle plánu.

V prvním dni dvojzávodu si vedl nejlépe Milan Valášek s Ginettou, jehož kombinace dvou nejrychlejších časů byla absolutně nejlepší. Na Valáškovu celkovou hodnotu 3:43.78 ztratil 2,91s Antonín Úškrt za volantem Subaru Impreza WRX SM a třetí dokončil Jiří Stránský s Mitshibishi Colt EVO 700.

Druhý den se započítávala jedna ostrá jízda. Nejrychlejší čas 1:53.48 stanovil Antonín Úškrt před Dominikem Koutským v Lanceru Evo 6 a Jiřím Stránským.

Výsledky 1. dne

Výsledky 2. dne

Ředitel seriálu Vladimír Krejčí se zhostil kromě funkce organizátora také role moderátora a dbal, aby časový plán proběhl bez problémů a všichni si finále sezony 2017 užili.

„Role ředitele Krušnohorského poháru je pochopitelně zavazující, ale jakmile se vozy rozjedou do prvních jízd a soutěž úspěšně odstartuje, mám více prostoru. Všechny účastníky znám, a proto mi nedělá problém o nich mluvit. Samozřejmě jiná je situace přímo na kopcích, kde musíme řešit bezpečnost sami, ale v Mostě se o perfektní zajištění postaralo vedení autodromu a navíc nám pomohla i společnost William art s.r.o. jakožto hlavní partner. V Mostě jsme startovali poprvé, ale harmonogram proběhl bez potíží a proto s víkendem z naší strany panuje maximální spokojenost,“ popsal ředitel Krušnohorského poháru Vladimír Krejčí.

„Celá sezona proběhla hladce a celkově ji hodnotím kladně. Jako stěžejní projekt vnímám partnerství mezi Českou republikou a Německem. Letos jsme odstartovali koncept na bázi mezinárodní účasti a hned se naše myšlenka setkala s pozitivním ohlasem, protože máme 17 německých jezdců a zároveň již i spolupracujeme s německým partnerem, kterým je Motorsportclub Grünhain,“ doplnil Krejčí.

„Letos nás ještě čeká závěrečné vyhlášení sezony, ale s Krušnohorským pohárem již máme představy na rok 2018. V nadcházejícím ročníku bychom chtěli představit novou trať, ale zatím si ji necháváme v tajnosti. Začneme opět v Sosnové a skončíme v říjnu v Mostě, tyto dva závody známe, ostatní ještě dolaďujeme,“ uzavírá hodnocení Vladimír Krejčí.

Kompletní podobu kalendáře plánuje vedení Krušnohorského poháru oznámit 25. listopadu.

Foto: Aldafoto

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0