Kompenzační závaží se pro Slovakiaring nezmění

Kompenzační závaží se pro Slovakiaring nezmění

Závodní víkend světového šampionátu FIA WTCC na maďarském Hungaroringu jasně ukázal, že se letošní sezona nemusí nést v duchu soubojů Citroënů a zbytk

Coronel nestihne tréninky v Maďarsku
Mullerův Citroën bude připraven na závody v Le Castellet
Cílem Theda Björka ve WTCC je titul

Závodní víkend světového šampionátu FIA WTCC na maďarském Hungaroringu jasně ukázal, že se letošní sezona nemusí nést v duchu soubojů Citroënů a zbytku světa. Kompenzační závaží sehrálo své a díky tomu se ve druhém závodě radoval z vítězství Gianni Morbidelli.

Pro závody v Maďarsku se počítala ztráta na Citroëny ze závodů v Maroku a ve Francii. Nyní, pro závody na Slovensku, se do průměru připočítaly i výsledky z Hungaroringu. Tam se sice všichni francouzskému továrnímu týmu přiblížili, nicméně jejich ztráta je nadále natolik velká, že Citroën poveze svých 60kg navíc a ostatní zůstanou na \”nule\”.

Před závodním víkendem v Maďarsku ztrácely Chevrolet 1,6s, Hondy 1,8s a Lady dokonce 3,1s. Nyní ztrácí Chevrolety i Hondy shodně 1,3 sekundy a ruské Lady 2,7s.

Slovakiaring a zejména jeho první sektor by měl nejlépe sednout nejspíše Citroënům, nicméně v prostřední, velmi technické části okruhu, by se mohly síly vyrovnat. Věřme, že se opět dočkáme alespoň jednoho vítěze, který nebude hájit barvy Citroënu a WTCC se tak opět o malý krok srovná. O tom, kdo by na tom mohl být nejlépe, nám napoví páteční volný test.

Foto: WTCC Media

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0