Podívejte se na výběr největších a nejzajímavějších nehod z uplynulého motoristického víkendu. Belgický okruh Spa-Francorchamps patří k jedněm z ne
Podívejte se na výběr největších a nejzajímavějších nehod z uplynulého motoristického víkendu.
Belgický okruh Spa-Francorchamps patří k jedněm z nejkrásnějších okruhů, ale zároveň k těm nejnáročnějším. Největší výzvou je pak především legendární zatáčka Eau Rouge, ve které když dojde k chybě, pokaždé končí výlet mimo trať obrovskou havárií. Letos se o tom přesvědčil jezdec Formule 2 Nobuharu Macušita ze stáje ART Grand Prix. Japonský pilot popsal svou nehodu jako největší v kariéře.
Start závodu IndyCar na oválu Gateway Motorsport Park vůbec nevyšel jednomu z adeptů na titul Willu Powerovi. Vítěz kvalifikace se roztočil a skončil ve zdi, kde ho navíc ještě navštívil Ed Carpenter po kolizi s Takumou Satóem.
Ani v sérii Indy Lights neprobíhalo vše hladce. Neil Alberico neodhald vzálenost při objíždění Chada Boata, jenž po kontaktu výrazně zpomalil na vnitřku trati a schytal ještě jednu ránu od Gartha Rickardse. Všichni tři se následně potkali ve zdi.
Na francouzském okruhu Paula Ricarda byl v posledním kole prvního závodu Eurocupu Formule Ranult 2.0 vyřazen ze hry lídr Sacha Fenesrtaz, který po kontaktu s Robertem Shwartzmanem skončil v únikové zóně hlavou dolů.
V belgickém Spa-Francorchamps se bouralo také v doprovodné sérii Porsche Supercup, a to hned několikrát.
Ze závodu však nemusíte odstoupit jen po kolizi s jiným soupeřem, důležité je, aby vůz zkrátka držel pohromadě. A to se také ne vždy povede, jako v brazilské sérii Porsche GT3 Cup Challenge.
Kontakty a strkanice jsou na denním pořádku evropského šampionátu tahačů a jak řekl vítěz tří závodů z Hungaroringu Adam Lacko, je potřeba mít především kus závodnického štěstí. Jako velká voda vlétl po startu třetího maďarského závodu do skupinky soupeřů Erwin Kleinnagelvoort, a škody byly na světě.
COMMENTS