Jako jeden z posledních významných seriálů potvrdil kalendář také Auto GP. Šampionát s obstarožními vozy A1GP v rámci víkendu European Le Mans Series
Jako jeden z posledních významných seriálů potvrdil kalendář také Auto GP. Šampionát s obstarožními vozy A1GP v rámci víkendu European Le Mans Series vůbec poprvé zamíří na rakouský Red Bull Ring a také na portugalský Estoril.
Letošního ročníku Auto GP se zúčastní také slovenský jezdec Richard Gonda. Toho ještě před prvním ostrým měřením sil v rámci FIA WTCC víkendu v Marakeši čekají oficiální kolektivní testy na okruhu ve Valencii, které se konají 1. a 2. dubna.
Marakeš nebude jediným dostaveníčkem série se světovým šampionátem FIA WTCC. Kromě závodu v Marakeši se nejlepší jezdci cestovních vozů potkají s mladými piloty monopostů ještě na okruhu Paula Ricarda ve Francii a v Maďarsku na Hungaroringu.
Nechybí ani dvě legendární italské tratě Monza a Imola a německý velikán Nürburgring.
April 13 – Marrakech
April 20 – Le Castellet
May 4 – Budapest
June 1 – Monza
June 29 – Imola
July 20 – Zeltweg
August 17 – Nurburgring
October 19 – Estoril
Foto: Ondřej Laušman
COMMENTS
Je to škoda. V minulém roce těch 18 aut byl celkem fičák ve spojení třeba s ELMS, která zažívá značný vzestup to by byly v Brně opět velké závody!
nevím, kde jste přišli na to, že monoposty AutoGP jsou vozy z bývalé serie A1GP, ve skutečnosti se jedná o vozy bývalé F3000, stačí se podívat hlouběji do historie této serie, která vznikla z italského šampionátu právě F3000, tak to jen tak pro upřesnění této u nás poměrně rozšířené informace
Máte pravdu, že se jedná o vozy bývalé F3000, nicméně ještě předtím jezdily vozy Lola B05/52 opravdu šampionát A1GP. Do šampionátu Euroseries 3000 se dostaly v roce 2009, o rok později pak z tohoto seriálu vzniklo Auto GP.