Jsem neskutečně šťastný, že mám ve fanoušcích tak obrovskou podporu, říká Norbert Michelisz

Jsem neskutečně šťastný, že mám ve fanoušcích tak obrovskou podporu, říká Norbert Michelisz

O uplynulém víkendu se na Hungaroringu konal první podnik středoevropského šampionátu společně s ESET V4 Cupem a Octavia Cup. V neděli se na okruh dok

WTCC: Příští zastávka Moscow Raceway
Neskutečný Peking! V závodech vítězí Chilton a Huff
Wiechers Sport letos nenastoupí do FIA WTCC

O uplynulém víkendu se na Hungaroringu konal první podnik středoevropského šampionátu společně s ESET V4 Cupem a Octavia Cup. V neděli se na okruh dokonce dostavil i, doma extrémně populární, Norbert Michelisz. Norbi byl natolik ochotný, že nám ve svém nabitém programu věnoval pět minut času a my jsme ho tak mohli vyzpovídat pro exkluzivní rozhovor.

“Užívám svého volného času, a tak jsem přijel navštívit své staré přátelé ze Suzuki Cupu. Dlouho jsem je neviděl a jak jsem řekl, moc si to užívám, protože nám přeje i počasí,” odpověděl Michelisz na otázku proč se vydal na Hungaroring týden po závodech WTCC.

Norberte, máte za sebou tři závodní víkendy v letošní sezoně. Jak byste je zhodnotil?
Je to dobré. Měli jsme dost náročný duben se třemi závodními víkendy a měli jsme také dost náročný minulý závod tady na Hungaroringu. Myslím, že zatím je to v pořádku. Samozřejmě nejsem spokojený s víkendem v Maďarsku, kde jsem vybojoval pouze jeden bod. Bylo to dost nešťastné. Jinak se cítím ale velmi sebejistý, protože naše auto je na tom lépe, než tomu bylo vloni a navíc tady na Hungaroringu jsme měli téměř stejně těžká auta, jak Citroën a i tak jsme byli konkurenceschopní, takže jsme si v týmu jistí, že letos můžeme dokázat velké věci.

Tento víkend budete závodit v Maroku, jenže tamní trať se hodně změnila. Co o ní víte?
Abych byl upřímný, tak moc toho nevím. Vím, že jedna část okruhu by měla být permanentní a ta druhá část by měla být využívána k normální dopravě. Ta trať se hodně změnila, ale zatím jsem neviděl žádný onboard, takže vlastně nevím, co mám očekávat. Samozřejmě jsem si poznačil zatáčky, ale my budeme vlastně první, kdo bude na této trati závodit. První kontakt tak budeme mít až ve čtvrtek, kdy proběhne track-walk.

Jak vnímáte kompenzační závaží ve WTCC? Jezdci Citroënu jsou letos dost kritičtí, co na to vy?
WTCC mělo vždycky kompenzační závaží a jak už jsem řekl, na první dva závody jsme měli minimální hmotnost a tady na Hungaroringu jsme měli jen o 10 kg méně, jak Citroëny a stále jsme byli na stejné úrovni, jako během prvních dvou závodů. Samozřejmě váha navíc nepomáhá, ale pokud máte nejlepší auto, nejlepší balík a konzistentního jezdce, vyhrajete titul tak jako tak.

Maďarští fanoušci jsou velmi zapálení pro WTCC, oproti fanouškům z ostatních zemí. Jak vnímáte tento fakt?
Je to vždycky krásné. Pamatuji si na první závody WTCC tady na Hungaroringu, kdy byly tribuny narvané k prasknutí a to byl první moment, kdy jsem si uvědomil, že mám tolik fanoušků, kteří mě podporují. Musím říct, že se cítím neskutečně šťastný, že mám tak obrovskou podporu. Letos to už ale není pouze o mě, ale také o Ferencu Ficzovi a Danielovi Nagyovi. Jsem rád, že jsme ve WTCC tři maďarští jezdci, díky čemuž tak můžeme fanouškům vrátit tu jejich sílu. Samozřejmě je mi líto, že jsem doma nedokázal získat pódium, ale tak to občas chodí.

10 253 5

COMMENTS

WORDPRESS: 1
  • comment-avatar

    Ach Bože.Danielovi Nagyovi,a nie Nagymu.Nagy=Naď.

  • DISQUS: 0