Jezdci týmu Mičánek Motorsport přivezli z Rakouska další cenné body

Jezdci týmu Mičánek Motorsport přivezli z Rakouska další cenné body

Rakouský Red Bull Ring hostil o uplynulém víkendu letošní druhý podnik Středoevropského zónového mistrovství závodů na okruhu. Mezi sto padesáti pi

Vydařená premiéra nového vozu Lamborghini Huracán týmu Mičánek Motorspot
Monza, Hungaroring, Red Bull Ring, aneb trio legendárních tratí otevřelo sezónu týmu Mičánek Motorsport
V NECu bude letos mimo Josefa Záruby startovat také Bronislav Formánek

Rakouský Red Bull Ring hostil o uplynulém víkendu letošní druhý podnik Středoevropského zónového mistrovství závodů na okruhu.

Mezi sto padesáti piloty byli v rakouském paddocku přítomni také čtyři piloti brněnského týmu Mičánek Motorsport.

Byli to Jiří Stránský a Josef Záruba, kteří v závodech ve sprintu usedali do pohárových vozů Lamborghini Gallardo. Ve vytrvalosti pak Josefa Zárubu za volantem střídal Bronislav Formánek a Jiří Stránský sdílel vůz s velezkušeným Tomášem Mičánkem.

„Věděli jsme, že do Rakouska přijede velice silná konkurence a tak bylo hned od počátku jasné, že nás čekají o poznání těsnější závody, nežli tomu bylo před měsícem na Hungaroringu,“ začíná hodnocení rakouského podniku manažer týmu Jiří Mičánek jr.

Piloti Mičánkova týmu přivezli z Rakouska celkem 6 umístění v nejlepší pětce, přičemž Josef Záruba dokázal v prvním sprintu vybojovat bronz, když nestačil pouze na dva novější Huracani slovenského týmu ARC Bratislava.

„Nové Huracani jsou už úplně někde jinde, než-li jsou naše auta. Věděli jsme, že se s nimi budeme na suchu moci jen stěží měřit, ale kluci jim byli neustále na dosah, což je výsledek, se kterým můžeme být spokojeni. Mohlo to být v konečném důsledku pro nás o trochu lepší, ale v průběhu celého víkendu jsme se potýkali s technickými problémy u brzd. Jak už to tak bývá, mechanici příčinu těchto problémů odhalili ještě před odjezdem z Rakouska a tak věřím, že v Mostě budeme ještě silnější a rychlejší. Do té doby se musíme spokojit se slibnými časy a viditelným progresem u Jirky Stránského,“ dodává Jiří Mičánek.

Slova jezdců:

Jiří Stránský: „Každý závodní jezdec si přeje dojet lépe, než dojel a tak s výsledky závodu nemohu být úplně spokojen. S čím však spokojen jsem, tak to jsou zajeté časy na kolo, kdy se mi podařilo dotáhnout na nejrychlejší jezdce třídy GTC. Nejsem až tak vyježděný jezdec a ty mé pokroky nejsou nijak dramatické, ale jsem rád, že se nám podařilo dosáhnout viditelného pokroku. Jožka s Tomem zajížděli skvělé časy a je vidět, že zatímco já se stále seznamuji s vozem i tratí, tak oni jsou už opravdu hodně vyježdění. Jsem rád, že se mohu učit právě od nich. Jsou to opravdový profesionálové. Ve vytrvalosti jsme dojeli na ty brzdy. Tomáš to skvěle rozjel, ale já musel jet ve svém stintu první dvě kola pomaleji, než bych chtěl. Příští podnik nás čeká na mosteckém Autodromu tedy u nás doma, na což se opravdu hodně těším.“

Josef Záruba: „Před závody jsem si přál déšť, protože na novější Huracani jsme na suchu neměli šanci. Na déšť však nakonec nedošlo a tak to dopadlo tak jak to dopadlo. Ve sprintech jsem se snažil urvat, co nejvíce šlo hned od počátku závodu, protože po třech, čtyřech kolech se mi vždy začal propadat brzdový pedál. To jsou ale závody a je to třeba tak brát. Věřím, že v Mostě na tom budeme mnohem lépe. Chtěl bych poděkovat všem lidem, co se na nás přijeli do Rakouska podívat a že jich bylo opravdu hodně. Ta atmosféra v boxech byla jedinečná a já si toho opravdu vážím.“

Bronislav Formánek: „Víkend na Red Bull Ringu jsem si opravdu užil, škoda jen toho trápení s brzdami. Měli jsme tam nějaký problém, kvůli kterému jsme museli brzdit o hodně dřív, než-li by tomu bylo za normální situace, což nás stálo spoustu cenných vteřin.“

Tomáš Mičánek: „Osobně jsem si to hodně užil. Na Red bull Ringu jsem startoval naposledy v roce 2013. Je to po čase opět změna, to prostředí a ty hory. S autem jsem jel až kvalifikaci a fungovalo na výbornou – nastavení podvozku, pneumatiky, vše super. Nejvíce jsem si užil vytrvalost. Krátce po startu jsem zažil pořádné souboje. Bylo jich opravdu mnoho, budu mít ještě hodně dlouho nač vzpomínat.“

Příštím podnikem bude červnová The Most FIA Central Europe Zone Challenge, která jezdce zavede na okruh u severočeského Mostu.

PR GP Group s.r.o.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0