Janiš, Pekař a Hrobárek hodnotí 24H Dubai

Janiš, Pekař a Hrobárek hodnotí 24H Dubai

Na první letošní čtyřiadvacetihodinovce v Dubaji se ukázali také Češi a Slováci, kteří se v průběhu závodu určitě neztratili! Jarek Janiš: „Musím

GT Sports Technology čeká tvrdá bitva při Velké ceně Slovenska
\”Mohlo to být lepší, ale jsem spokojený,\” říká Jakub Kornfeil
Jezdci týmu Křenek Motorsport ovládli na Hockenheimu rakouský formulový šampionát

Na první letošní čtyřiadvacetihodinovce v Dubaji se ukázali také Češi a Slováci, kteří se v průběhu závodu určitě neztratili!


Jarek Janiš: „Musím říct, že to byla největší řežba, kterou jsem kdy jel. Na startu bylo sto aut rozdílných rychlostí, a tak jsme začali brzdy dojíždět vozy, které jely až o sto kilometrů v hodině pomaleji. Člověk musel ve vteřině zareagovat. A takových to situací jsem si během jedenácti hodin, které jsem strávil za volantem, užil opravdu dost. Nedopustili jsme se žádné chyby a tým fungoval perfektně, takže jsem odjížděl nadšený s tím, že když bude v budoucnu šance se opět svézt a nebude mi to s ničím kolidovat, určitě si eSeLeSo zase rád vyzkouším.“

Tomáš Pekař: „24h v Dubaji jsem si užil a odvážím si pozitivní náladu. Co považuji za největší úspěch je to, že jsme dovezli auto do cíle. Největší obavy jsme měli kvůli převodovce, ale vše nakonec vydrželo. Potíž nastala pouze v maximální rychlosti, která u našeho vozu měla být až přes 270km/h, ovšem nakonec jsme jeli nějakých 230km/h v podstatě jako soupeři z kategorie TCR. Největší výzvou pro mě byl noční stint, protože mě oslňovali jezdci zezadu a k tomu mi to nesvítilo dostatečně dopředu, takže pokud přede mnou nikdo nejel, najížděl jsem do zatáček prakticky naslepo. V týmu nicméně po mých výkonech zavládla spokojenost. Já bych si rád ještě nějaký vytrvalostní závod zkusil, ale vše je teprve v jednání.“

Leonard Hrobárek: „Osobně jsem startoval jen při šestihodinovém závodě v Brně na Epilogu a teď poprvé čtyřiadvacítka. Bohužel, závod jsme nedokončili. Začali jsme dobře, když jsme byli po startu čtyřicátí. Jeden z kolegů ke konci svého stintu havaroval a trefil svodidla. Ale autu se příliš nestalo a mechanici dali vše dohromady. Tak jsme to začali opět stahovat. Po mém druhém stintu jsem auto odevzdal už zase na padesáté pozici. Kolega ujel hodinu a naboural do něj soupeř. Nehoda to pro nás byla již konečná. Je to škoda, protože rychlost jsme určitě měli.“

Foto: 24hSeries.com

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0