Jakub Smrž v Oulton Parku

Jakub Smrž v Oulton Parku

Sobota 4 .5. 2013 Kuba po sobotě: \"Hodně jsem bojoval s motorkou a téměř nikde jsem nemohl jet tak, jak bych potřeboval, takže zítra nás čekají ve

Jakub Smrž v Cadwell Parku
Kuba Smrž na Knockhillu
V Cadwell Parku si Jakub Smrž zranil zápěstí

Sobota 4 .5. 2013

Kuba po sobotě: \”Hodně jsem bojoval s motorkou a téměř nikde jsem nemohl jet tak, jak bych potřeboval, takže zítra nás čekají velké změny. Oulton je navíc opravdu hodně těžká trať, takže jsem dost zápasil i s tím. Pak jsem si spravil chuť ve štocích, ale kvalifikaci jsem hlavně využil k najetí více kol a naučení se této trati, která vyžaduje plynulou jízdu. Navíc jsem byl i vepředu, což potěší. Stocková Honda funguje výborně a jede se na ní krásně, ani nebudeme dělat žádné změny.\”

QP 1 SST – Na trať Kuba vyráží asi minutu po otevření pitlane a opět vyjíždí za \”Morecambe missile\” Johnem McGuinnessem. Tato dvojice také společně projíždí cílem prvního kola, když John zajíždí desátý nejrychlejší čas a Kuba je jedenácty s časem pomalejším přesně o tři setiny. V dalším kole se oba posouvají kupředu a Kuba je osmý, což je příčka na které se opět moc dlouho neohřeje, neboť následuje další kolo ve skvělém tempu a postup na příčku sedmou. Týmová kooperace opravdu funguje, neboť oba jezdci na sebe v jednom kole počkají a v další za to zase vezmou a jsou v zelených číslech. Šest minut před koncem tedy John šestý a Kuba třetí! McGuinness to již vypouští, ale Smrž rozhodně ne a snaží se využít vše, co se právě naučil. A to se také daří! Kuba zajíždí 1:39.710 a je druhý! Kolo to bylo opravdu rychlé, takže i po součtu času z obou skupin (téměř 60 jezdců) je Kuba stále druhý! Zítra dost možná bude na druhou kvalifikaci pršet, takže jsou tyto zajetá kola velmi užitečná. Skvělá práce Kubo!

FP 2 SBK – Pro druhý trénink superbiků je již trať suchá a počasí je sice oblačné, ale teploty dosahují přijatelných 13,4°C. Kuba se tedy poprvé vyjíždí na tuto trať na Superbiku a najíždí svá první rychlá kola. Po úvodní míchanici se Kuba usazuje kolem čtrnáctého, patnáctého místa a po devíti kolech zajíždí do boxů. Na trať se náš jezdec vrací zhruba dvanáct minut před koncem tréninku a hned svým prvním kolem se vrací do první patnáctky. Honda se startovním číslem 96 pak krouží stabilně rychlá kola, ale na svůj nejrychlejší čas se již nedostává. Kuba tedy skončil osmnáctý, ale za sebou měl ještě Westmorelanda, Harmse či Kiyonariho, takže trénink byl u hodně jezdců věnován hlavně nastavení stroje.

Kuba po prvním tréninku na štoku: \”I když v prvním tréninku panovaly smíšené podmínky, tak jsem vyjel na štoku, abych si aspoň zkusil nastavení řídítek a páček. Musel jsem ale hned zastavit kvůli problému s řízením. Když jsem se vrátil na dráhu, tak jsem objel jen pár kol. Trať už byla převážně suchá a já jsem měl mokré gumy, takže se nedalo jet moc rychle.\”

FP 1 SST – I když Kuba nakonec v litrových štocích jede ve skupině B, která na trať vyráží později, tak dráha je stále mokrá a jen tak neoschne. Chvilku po po startu však náš jezdec (podle livetimingu \”Jakob Smrz\”:) vyráží na dráhu za legendárním Johnem McGuinnessem. Oba jezdci ale na dráze dlouho nezůstávají. První Kubovo rychlé kolo přichází devět minut před koncem a řadí ho na šestou příčku a hned v dalším kole náš jezdec zrychluje a postupuje na místo páté. Český jezdec stlačuje hodnotu svého nejrychlejšího času ještě jednou a zajíždí do boxů. Na osychající trati ho ještě pár soupeřů přeskakuje a první trénink na štoku Kuba končí jako desátý.

FP 1 SBK – Bohužel předpověď nelhala a Oulton Park vítá jezdce deštěm, takže na trať moc pilotů nevyjíždí. Podmínky se totiž odpoledne mají zlepšit. Kuba tedy na trať nakonec nevyjel, ale náš jezdec si Oultonu užije ještě dost a dost.. 🙂

Náročná zkouška čeká na jezdce v Oulton Parku

Po kratší pauze se piloti britského šampionátu vrací do akce na jednom z nejsložitějších okruhů vůbec. Oulton Park opravdu důkladně prověří jezdce i týmy, zvlášť když se za první šesticí jezdců postupujících do Showdownu tvoří skupina pronásledovatelů, která má rozhodně ambice i schopnosti se do boje o titul protlačit. Bude zajímavé sledovat také nováčky, mezi které patří i Jakub Smrž, který bude tentokrát reprezentovat tým Padgett\’s Honda dokonce ve dvou třídách!

Kuba se svým týmem udělal v Thruxtonu spoustu práce a posunul nastavení své Hondy CBR1000RR zase o kus dále. To se projevilo i na výsledcích a Kuba se poprvé v BSB při svém debutu na této trati dostal do top ten. Našemu jezdci však moc nepomohly povětrnostní podmínky kvůli kterým se v sobotu v Thruxtonu prakticky nejezdilo. Nedělní závody byly navíc ovlivněné častým zásahem safety caru a druhý závod zkrátila červená vlajka. Kilometry jsou opravdu potřeba a tak se po posledním závodním víkendu vydal Jakub s týmem Padgett\’s Honda k testům na okruzích Knockhill a Oulton Park. Kuba však nelenil ani sám a kromě těchto testů ještě několik dní jezdil v Misanu jako jezdecký instruktor. Celkově však nešlo o plnohodnotné testy (Moc kol se nenajelo a Jakub jezdil hlavně na superstocku) a právě v Oultonu je nezbytně nutné mít trať pořádně najetou. Proto došlo k poměrně netradičnímu rozhodnutí a Kuba se při těchto závodech posadí jak do sedla superbiku, tak za řídítka superstocku.

Našeho jezdce (a tím pádem i nás;) tak čeká spousta akce a velmi náročný test fyzické připravenosti. Ve štocích najdete Kubu s tradičním startovním číslem 96. Zaregistrován je ve skupině B, kde mu správnou stopu má ukázat jeho týmový kolega: jistý devatenáctinásobný vítěz Isle of Man TT, John McGuinness. 🙂 Kromě Johna může ve svém týmu o radu poprosit taky senzaci z Nového Zélandu, devítinásobného vítěze IoM TT, Bruce Ansteyho. Chytit se jich v čistém kole na trati ale nebude nic jednoduchého, neboť v litrových štocích startuje až 60 jezdců rozdělených do dvou skupin. A že nejde o žádná ořezávátka je naprosto jasné, už podle toho, jak si letos v BSB vede například loňský vítěz této kategorie, Keith Farmer. Jen pro úplnost dodejme ještě další známá jména z této kategorie (a že jich rozhodně není málo): Hudson Kennaugh, Adam Jenkinson, Lee Jackson, Steve Brogan, Lee Johnston, David Johnson, Harry Stafford, Victor Cox, Tommy Aquino, Filip Backlund, Joe Burns, Simon Andrews. O každém z nich by se toho dalo napsat hodně.. Prostě jde o pole složené z mladých nadějí a zkušených ostřílených borců se zkušenostmi ze světového závodění, kde nikdo nikomu nic nedaruje. Kuba zde pojede tréninkové jízdy, ale do závodu nenastoupí. Jinak jeho superbike se dočkal kromě nového rámu a kyvky ještě spousty dalších novinek a ve štocích pojede český jezdec motorku, kterou dříve jezdil Bruce Anstey.

Většina soupeřů ale pauzu po Thruxtonu také využila k testování, prostě nás čekají náročné a napínavé závody.

Jak vypadá situace po Thruxtonu?

Shane \”Shakey\” Byrne, měl v Thruxtonu menší potíže s brzdami a pérováním (tým Paula Birda letos přešel na značku K-Tech), ale ani to mu nezabránilo získat double, upevnil pozici průběžného leadera a navýšit svůj náskok na hodnutu patnácti bodů. Shakey se také při posledních závodech stal nejúspěšnějším jezdcem historie BSB, když získal své již 44té vítězství. Byrne však rozhodně nemá v plánu díky tomu omezit své nasazení v boji o další vavříny a manžel Češky Petry má rozhodně skvěle našláplo k obhajobě titulu a v Oultonu má v plánu navázat na své loňské vítězství. Druhý pilot týmu Rapid Solicitors Kawasaki měl v Thruxtonu trochu smůlu, ale šestým místem ve druhé jízdě Keith Farmer potvrdil svůj talent a udržel průběžné osmé místo (má s Chrisem Walkerem shodně 26bodů). V prvním závodě jezdil bývalý pilot kategorie Supermoto opět velmi agresivně a v jednu dobu se dokonce držel absolutně na špici, pak byl ale Keith trochu široký, najel na vlhké bílé lemování trati a už šel k zemi. Mimochodem v tu chvíli vystrašil hodně fanoušků Shakeyho, neboť měl na sobě jeho kombinézu (ta Farmerova byla úplně nová a ještě trochu těsná). Ve druhém závodě byl pak Keith s šestým místem spokojen, zvlášť vzhledem k tomu, že se neustále potýkal s chatteringem od přední části motocyklu. Celkově to byla pro loňského šampiona litrových štoků velká škola, kterou má v plánu zůročit právě v Oulton Parku, což je pro jeho tým domácí závod.

Většina lidí mluví o Shakeym, ale opravdovou senzací je mladý Alex Lowes, který zatím ze čtyř závodů získal tři druhá místa a jeden pohár za třetí příčku. Ano, všichni po konci loňské sezony tušili, že Alex je ve velké formě, ale přehled a konzistence s jakou jezdí naznačuje, že jezdecky i mentálně od začátku loňské sezony opravdu vyzrál. Nyní se soustředí hlavně na pravidelné sbírání pěkných bodů a udržení dobré pozice v boji o Showdown. Rozhodně ale už pokukuje po svém prvním vítězství pro tým Samsung Honda. Lowes přijíždí do Oultonu po velmi pozitivním testu v Knockhillu (mimochodem zde byl zároveň s Kubou, kterému neměl problém ukázat ideální stopu, což se v dnešní době už moc často neděje), kde se mu výrazně povedlo vylepšit nastavení přední vidlice. Alex si také uvědomuje (a neustále o tom mluví), jaký vliv na jeho výkony má, že je poslední dobou opravdu ve velmi dobré pohodě je a má v zádech velmi silný tým. Naopak v dobré pohodě opravdu není trojnásobný šampion Ryuichi Kiyonari, ten zažil v Thruxtonu doslova otřesný víkend a rozhodně nebyl spokojen se směrem nastavení šasí a také se mu moc nelíbila nová specifikace motoru. Kiyo je nyní s jednadvaceti body na průběžné desáté příčce a je nejvyšší čas pořádně zabrat. Naštěstí tuto příležitost dostane právě v Oulton Parku, kde se mu vždy dařilo a od roku 2006 zde drží traťový rekord (1:35.436). Při testech v Knockhillu zkoušel Ryuichi hodně radikální změny, které by ho měli posunout dopředu. Japonský jezdec je navíc odhodlán opravdu pořádně zabrat a napravit svou pošpiněnou reputaci.

Hodně frustrovaný byl po Thruxtonu Joshua Brookes. Australan se svým týmem Tyco Suzuki zvolil strategii, která byla zaměřená na konec závodu. V prvním závodě se mu téměř vyplatil, když si pouze v úplném závěru nedokázal zavřít skulinku, která umožnila Shakeymu vyhrát. Druhý závod byl předčasně ukončen a Josh, který stejně jako Kuba jel na tvrdší směsi pneumatik (Pirelli SC2) získal \”pouze\” čtvrté místo. Thruxton byl pro Brookese jednou z nejlepších tratí, a tak se určitě těšil na větší počet pódiových kreditů. Josh však umí i v Oultonu a jako vždy bude zajímavé ho sledovat (mimochodem po tomto závodě zažije Brookes premiéru ve velkém světě road racingu, když bude startovat ve slavném závode North West 200). Trochu rozladěný je i mladý americký talent PJ Jacobsen. Ten první závod startoval z první řady, ale do třetí zatáčky najížděl jinou stopou než ostatní jezdci, kteří byli o poznání pomalejší a drobný jezdec se jim prostě musel vyhnout, čímž přišel o hodně pozic a závod nakonec dokončil devátý. Ve zkrácené druhé jízdě pak nebylo pro mnohá přerušení mnoho příležitostí k vylepšení špatné startovní pozice a PJ po boji například i s naším Kubou dojel jedenáctý. Fyzička je však pro tohoto nováčka stále problém a hlavně by potřeboval zapracovat na horní části těla. Rozhodně ho však neodepisujme!

Nejvíc se na Oulton Park těší domácí tým Milwaukee Yamaha, tým Shauna Muira zde vždy měl velmi dobré výsledky a tato trať Yamaze prostě sedí. I nyní nechce tento tým nic ponechat náhodě. Proto zde také oba jezdci testovali a kromě toho absolvovali ještě další test v Cadwell Parku. Tento okruh má rád i James Ellison, který zde v roce 2008 získal své první pódium v BSB. James je v průběžném hodnocení až čtvrtý se ztrátou čtyřiceti bodů na Shakeyho. To však plně nevystihuje jeho výkony. Po zrušení kvalifikací v Thruxtonu musel James (který jezdí v české kombinéze 4SR od Václava Jiruše) startovat z konce pole a dokázal se probojovat na šestou příčku. Ve zkráceném druhém závodě pak Ellison dosáhl na nejnižší stupínek pódia, ale rozhodně si věřil na víc. Vítěz druhého závodu sezony tak má za cíl eliminovat svou ztrátu a získat více pódiových kreditů. Velmi špatný výkon zažil australský šampion a nováček v BSB Joshua Waters. Ten v prvním závodě ošklivě havaroval a ve druhém závodě ho trápily bolesti a skončil jednu příčku za posledním bodovaným umístěním. Josh je už ale v pořádku a je hodně spokojený s testováním v Oultonu i Cadwellu. Prý aspoň bude vědět kudy jezdit, protože převýšení na DVD rozhodně nevypadalo tak dramaticky.. 🙂

Perfektní práci opět odvedl tým Buildbase BMW. Formace Stuarta Hickena má jako jediná oba své piloty v první šestce, která zajišťuje postup do Showdownu. Již v Brands Hatch Indy se povedlo Kirkhamovi vyrovnat prozatím nejlepší výsledek (čtvrté místo) pro tým i BMW S1000RR v BSB a v Thruxtonu se o to zasadil Westmoreland. Jon Kirkham je nyní na pátém místě se ztrátou pouhých devíti bodů na Ellisona a jeho páté a osmé místo z Thruxtonu to jen podtrhuje. Kirkham na BMW opravdu umí a i když v Thruxtonu většinou bojoval se svým týmovým kolegou, kterému v první jízdě i podlehl, tak v Oultonu by se mu mělo dařit líp než \”Westymu\”, a to přestože zde loni po opravdu hrůzostrašném pádu (kdy motorka málem smetla i kameru za bariérou) neodjel ani jeden závod. James Westmoreland zajel v Thruxtonu opravdu skvěle a díky čtvrtému a devátému místu vymazal svou ztrátu z nešťastného Brands Hatch Indy a dostal se do první šestky celkového pořadí, která mu loni unikla jen těsně. Westy v Thruxtonu hodně zariskoval s nastavením, ale po změnách na zadní pružící jednotce se na motorce cítí mnohem pohodlněji a tuší, že v by mělo být v jeho silách i v silách týmu se během sezony poprvé prosadit na pódium. V Oultonu to ale nejspíš ještě nebude.

Nestárnoucí Chris Walker je ale na Westmorelanda ztrácí pouhý jeden bod a zrovna v Oulton Parku se chce dostat do elitní první šestky. Kde také jinde, než na okruhu, kde loni dokázal senzačně zvítězit! \”Stalker\” navíc má na této trati také hodně svých fanoušků, takže v pondělí se dočkáme speciálního designu jeho kombinézy. Tento veterán je prostě nabuzený stejně jako zamlada a na výsledcích to jde vidět (všechny dojeté závody do top 8). Nebýt technické poruchy v první jízdě minulého závodu, kde Chris bojoval o čtvrtou příčku, tak by byl Walker v první šestce s přehledem už teď. Quattro Plant Kawasaki sice přes zimu hodně zapracoval na svých strojích, ale problémem je zatím vysoká poruchovost. Ta stíhá především nejmladšího jezdce pole, kterým je Danny Buchan. V Brands toho Danny moc nenajezdil právě pro technické potíže, v Thruxtonu dokončil první jízdu na třinácté pozici a ve druhé přišla pro změnu další porucha. Snad mu technika umožní ukázat se aspoň v Oulton Parku.

Letos si budeme muset dávat na tým Bathams Honda, opravdu pozor. V Thruxtonu se znovu ukázalo, že vítězné stroje ze sezony 2010 jsou stále velmi konkurenceschopné, stejně jako oba piloti týmu. Veterán Michael Rutter ze začátku sezony trpěl kvůli zranění, které si přivodil při testování za jeho druhý tým Honda TT Legends se kterým startuje v mistrovství světa endurance. V Thruxtonu se však naplno vrátil pátým a osmým místem a hned se tak dostal na jedenáctou průběžnou příčku. Rutter má důvod se Oulton park těšit. Tento dvojnásobný vicemistr BSB totiž zaznamená svůj start číslo 400 v BSB. V Thruxtonu tedy šlo o chybu v počtech a starty 398 a 399. To je opravdu hodně kol v ostrém závodním tempu a Michael vzpomíná, že jako mladý jezdec se na podobně staré piloty díval trochu s despektem. Sám však nyní rozhodně nemá v plánu pověsit helmu (když jsme u tohoto tématu, tak v Oultonu uvidíme speciální oslavný design jeho přilby) na hřebík a doufá, že v pondělí bude mít kromě tohoto jubilea další důvod k oslavě. Tommy Bridewell naopak nemá vůbec štěstí. Po velmi dobrém pátém místě z prvního závodu v Brands mu vypověděla službu technika ve dvou následujících závodech a do druhé jízdy v Thruxtonu tak nastupoval s vyměněným motorem. Na ten si teprve zvykal a postupně se v závodu prodíral dopředu, když ho zezadu brutálně sestřelila Kawasaki Karla Harrise a aby toho nebylo málo, tak se mu stupačka bolestivě zakousla do nohy. Je to velká škoda a Tommy má teď velkou ztrátu na vytouženou první šestku. Pokud však bude jen trochu OK, tak by měl být opět vidět, neboť Oulton Park patří mezi jeho dobré tratě.

Své přezdívce byl věrný Karl \”Bomber\” Harris. Ten týmu PR Racing Kawasaki už přidělal docela dost práce a má zajímavou bilanci: dvě nuly (a rozbité motorky) a dvě sedmá místa. \”Darth Vader\” však se strojem tohoto týmu rozhodně odvádí skvělou práci a trojnásobný mistr britských supersportů se ještě určitě mockrát předvede. Nyní drží průběžnou dvanáctou příčku a na poslední postupové místo do Showdownu ztrácí pouze 9 bodů.

Od své druhé sezonu v BSB měl tým Lloyds British GBmoto Honda rozhodně větší očekávání, ale zatím se nedá nic dělat. Po skvělém úvodu a nešťastné havárii je Dan Linfoot se zraněním pánve bohužel stále mimo hru. A tak o výsledky musí bojovat hlavně Peter Hickman. Tento komunikativní a přátelský jezdec (velmi dobře si rozumí například s naším Kubou) se postupně se svojí Hondou sžívá a v Thruxtonu získal ve druhém závodě první top ten pro tento tým a v první jízdě mu první desítka utekla jen kvůli nevhodné volbě obutí(SC2). Přiznává však, že v nastavení má stále velké mezery a proto je velmi rád za nedávný test právě v Oulton Parku. Cílem je Showdown a tak je potřeba zlikvidovat ztrátu devíti bodů na šesté místo. Za Linfoota zaskočí v Oultonu Tristan Palmer, který za stejný tým jezdil loni a letos začal sezonu v sedle MV Agusty v litrových štocích. Palmer se také stihl zúčastnit testů v Oultonu a opravdu chválil vylepšení, který tým od poslední sezony implementoval. Tristan kromě jiného dokázal získat třetí místo v litrových štocích (2010) a byl nejlepším privátním jezdcem BSB (2007).

Robbin Harms získal v Thruxtonu jen tři body a potenciál bývalé hvězdy MS Supersort je rozhodně výš. Bývalý závodník Tom Tunstall a majitel týmu Doodson Motorsport Honda byl však s výkonem dánského pilota spokojen, jelikož šlo o jeho premiéru na tomto okruhu a závody bral v podstatě jako test.

Tým MH Kawasaki zatím všechny pozitivně překvapuje. Jako nováček do šampionátu naskočil doslova za pět minut dvanáct a nedaří se mu rozhodně špatně. Po zrušení kvalifikace museli oba piloti týmu startovat z konce pole, když v trénincích zkoušeli hlavně výdrž pneumatik. Howieho Mainwaring i přesto dokázal znovu bodovat a to dokonce dvanáctým a třináctým místem. Dalším cílem je top ten, ale to by bylo od tohoto mladého jezdce v novém týmu opravdu již překvapení. Luke Quigley dokázal v první jízdě skončit těsně za body, ale ve druhém závodě mu stop vystavil nefungující quickshifter. Oulton Park je pro tým domácím závodem, takže majitel Michael Howarth (bývalý hráč rugby a jezdec litrových štoků) doufá v bodové umístění od obou jezdců. No a pro případ, že by se snad jeho zaměstnancům náhodou nedařilo, tak jako třetího jezdce pro tento závod přihlásil sám sebe.

Matteo Baiocco sice oproti úvodu sezony v Thruxtonu nebodoval, ale dvojnásobný italský šampion a bývalý jezdec MS Superbike není příliš zklamaný. Tým Rapido Sport Racing Ducati prý bral bral závod vyloženě jako test, který Ducati 1199 Panigale v BSB vyloženě potřebuje a posunul se zase dál. V Oulton Parku se pak prostě uvidí.

Vzadu opět bude tým Halsall Racing Kawasaki s Lee Costellem , který si na Superbike teprve zvyká (což potvrzují nějaké ty pády). Tým má ale nyní nová data, z kterých chce vycházet při svém útoku na body. Se svým týmem Two Wheel Racing na první body čeká také Jenny Tinmouth, která se v Thruxtonu hodně vyhýbala různým haváriím a skončila osmnáctá a devatenáctá. Její Honda je ale po poruše převodovky v Brands Hatch Indy již v pořádku a zástupkyně něžného pohlaví se tak těší na svůj domácí závod. Aaron Zanotti, který startuje se svou vlastní Suzuki zatím na body také nedosáhl, stejně jako bývalý jezdec MS Supersport Martin Jessopp ten se svým týmem Riders Motorcycles BMW v Oultonu již testoval a prý se jim povedlo vyřešit zásadní problémy v nastavení, takže cíl dostat se do top ten zůstává.

Oulton Park je uznáván jako jeden jeden z nejhezčích okruhů vůbec, a to jak jezdci, tak fanoušky. Kromě nádherné tratě má i dechberoucí okolí, což jen potvrzuje to, že tato trať byla v minulosti zvolena nejlepším britským okruhem. Nejlepším místem pro diváky je pravděpodobně oblast Knickerbrook. Charakter trati je pak nezaměnitelný díky svým klopeným obloukům, rychlým zatáčkám z kopce a měnícímu se sklonu trati. Na trati jsou také šikany, které jsou pro superbike opravdu těsné, ale představují dobrou příležitost pro předjíždění na brzdy. V posledním kole se pak člověk vždy může těšit na odvážné manévry v zatáčce Lodge. Klíčem k rychlému kolu je prý znalost tratě a plynulá, rytmická a nekřečovitá jízda. Počasí v Oultonu přináší často krátké, ale silné průtrže mračen, takže jezdci i týmy jsou neustále v napětí.

Perfektní přímé přenosy z BSB zajišťuje Britský Eurosport 2, které komentuje také bývalý skvělý závodník James Whitham a s ním další hvězda minulosti, James Haydon. Kdo nechytá tento kanál, může zkusit na stránku mypremium.tv/, kde se dá sledovat British Eurosport 1 i 2. Na českém Eurosportu 2 pak v pondělí půjde od 14:00 první závod živě, zpožděný přenos druhé jízdy by pak měl začít v 17:30!. Livetiming s rádiem pak naleznete ZDE. Pokud někdo chytá novozélandský SKY Sport 4, tak přímé přenosy naleznete i zde..

V sobotu má být polojasno a teploty vyšplhají až k 15° Celsia, ale dopoledne bude chladně a možná bude pršet. V neděli se oteplí až na 19° Celsia, ale může pršet pro změnu v odpoledne. V pondělí by pak mělo být jasno s teplotami až 21°.

 

 

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0