Stáj Rebellion Racing se po přesunu z kategorie LMP1 do LMP2 šampionátu FIA WEC podívá i za oceán a v americké sérii IMSA SportsCar Championship absol
Stáj Rebellion Racing se po přesunu z kategorie LMP1 do LMP2 šampionátu FIA WEC podívá i za oceán a v americké sérii IMSA SportsCar Championship absolvuje čtyřdílný vytrvalostní pohár.
Švýcarská stáj Rebellion Racing nasazovala do letošního roku dva prototypy LMP1 v Mistrovství světa vytrvalostních závodů. Od příštího roku však nastoupí v nižší kategorii LMP1 s prototypem ORECA 07. Vedle toho se ještě zúčastní vytrvalostního poháru v IMSA, který čítá lednovou čtyřiadvacetihodinovku v Daytoně, dále 12h v Sebringu, 6h ve Watkins Glen a říjnový Petit Le Mans.
V barvách Rebellionu pojede v USA mistr světa FIA WEC Neel Jani. Jezdec týmu Porsche se na skok vrátí k Rebellionu a jeho týmovými kolegy budou tovární pilot Toyoty Sebastien Buemi a Nick Heidfeld, jenž má s Rebellion taktéž svou historii.
Tato silná sestava byla prozatím potvrzena na čtyřiadvacetihodinovku v Daytoně. Vzhledem k tomu, že se vytrvalostní pohár nekryje se závodním kalendářem FIA WEC, lze předpokládat, že se tato trojice sejde v kokpitu ORECA 07 i v Sebringu, Watkins Glen a Road Atlantě.
Americké závodění není pro Rebellion žádnou novinkou. Tento tým absolvoval v letech 2012 – 2013 v tehdejší sérii ALMS pět závodů a dvakrát celkově vyhrál Petit Le Mans.
Rebellion zatím neuvedl, s kolika prototypy se zúčastní FIA WEC. Předpokládá se, že do kompletní sezony nasadí jeden vůz a v Le Mans obohatí startovní pole ještě o jednu ORECU.
COMMENTS