Hyundai je s průběhem vývoje i30 N TCR spokojený

Hyundai je s průběhem vývoje i30 N TCR spokojený

Automobilka Hyundai včera veřejnosti představila sériovou podobu takzvaného hot hatche modelu i30 N s 275 koňmi pod kapotou. Už nějaký ten pátek však

Druhé preteky v Barcelone už boli pre Maťa Homolu bez bodov
Maťo Homola už tento víkend na jednom z najkrajších okruhov seriálu TCR Europe 2019
WTCR: BRC Racing představil svůj program pro sezonu 2019

Automobilka Hyundai včera veřejnosti představila sériovou podobu takzvaného hot hatche modelu i30 N s 275 koňmi pod kapotou. Už nějaký ten pátek však ve spolupráci s týmem BRC Racing vzniká ostrá verze dnes populární kategorie TCR, která se představila v závodě 24h Misano.

Po celé řadě funkčních testů nasadil tým Hyundai Motorsport model i30 N TCR do závodu 24h Misano. Vůz byl nasazený z důvodu zatím neschválené homologace do kategorie SP3-GT4. V kvalifikaci zaostala posádka ve složení Gabriele Tarquini, Antti Buri, Nicola Berutti šest desetin na nejrychlejší konkurenční vůz specifikace TCR. Nutno podotknout, že ve startovní listině bylo těchto vozů jen sedm a převážně se jednalo o starší modely Seatu. Přesto že se vedení rozhodlo vůz v neděli ráno ze závodu stáhnout, panuje v týmu spokojenost.

„Jsme velmi vděční za pozvání k tomuto závodu. Mohli jsme testovat naší i30 N TCR v různých podmínkách. Soustředili jsme se především na různá nastavení podvozku, tak abychom poznávali, jak se opotřebovávají pneumatiky a brzdy. Důležité pro nás bylo vyzkoušet si také aspekty pro vytrvalostní závody, jako je třeba rychlé tankování. Navíc jsme použili stejný motor, který máme od začátku testování, a tak již najel více kilometrů, než se očekávalo,“ uvedl manažer zákaznického programu Hyundai Motorsport Andrea Adamo.

Fanoušci budou moci závodní speciál Hyundai i30 N TCR vidět o prvním srpnovém víkendu na Nürburgringu v rámci víkendu ADAC TCR Germany. Vůz však bude pouze staticky vystavený v paddocku.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0