Světový šampionát FIA WTCC se přesunul z Francie do Maďarska, kde letos poprvé platí pravidla o kompenzačním závaží. Citroëny mají o 60kg více, než os
Světový šampionát FIA WTCC se přesunul z Francie do Maďarska, kde letos poprvé platí pravidla o kompenzačním závaží. Citroëny mají o 60kg více, než ostatní vozy ve startovním poli. Tuto výhodu nejlépe využili jezdci Hondy, když se všechny 4 vozy dostaly do TOP 5.
Nejrychlejším mužem pátečního testu na Hungaroringu byl Ital Gabriele Tarquini, ani ne desetinu sekundy na něj ztratil Mehdi Bennani a třetí nejrychlejší čas zajel Tarquiniho týmový kolega Tiago Monteiro.
Mezi Hondy se vklínil jezdec týmu ROAL Motorsport Tom Chilton. O pouhých 84 setin sekund byl pomalejší domácí hrdina Norbi Michelisz. Nejrychlejší Citroën má na svědomí lídr průběžného hodnocení José Maria Lopez, který zajel šestý čas.
Nejrychlejší Ladou bývá v letošní sezoně celkem pravidelně Rob Huff. To platí prozatím i v Budapešti, kde se Huff předvedl desátým časem.
Skvělá zpráva je pro fanoušky návrat Toma Coronela. Původní plán sice hovořil, že nastoupí až v sobotní kvalifikaci, nicméně mechanici týmu ROAL Motorsport stihli Coronelův Chevrolet připravit již pro páteční program.
Foto: WTCC Media
COMMENTS