Hodí se každý bod!

Hodí se každý bod!

Již zítra bude na okruhu v Mostě zahájen volnými tréninky sedmý podnik ME tahačů. Aktuálně i historicky nejúspěšnější český trucker David Vršecký je p

Tomáš Enge králem první kvalifikace Škoda Octavia Cupu v Mostě
Action Racing Team třikrát na pódiu
Červené vlajky zhatily Lackovi naděje na stupně vítězů

Již zítra bude na okruhu v Mostě zahájen volnými tréninky sedmý podnik ME tahačů. Aktuálně i historicky nejúspěšnější český trucker David Vršecký je před závodem roku v klidu a pohodě.

V posledních dvou sezónách se ti na žádném z okruhů nevedlo tak dobře, jako v Mostě, v součtu jsi získal 73 bodů. Čím to?
David: Doma je doma, okruh znám velmi dobře. Vyhovuje mě i autu. Navíc jsem v sezóně 2008 v Mostě konečně vyhrál, od té doby si nepřipouštím žádný tlak.

Letos jste snad poprvé před Mostem netestovali, neboť na autě prý není co zlepšovat. Realita nebo taktický manévr?
David: Neznám auto, na kterém by nebylo co zlepšovat. Ve Smolensku se nám ale zejména v neděli dařilo skoro podle našich představ a jak říkají Angličané v souvislosti s fotbalem, takřka vítězná sestava se nemění. Nějaké změny ale určitě přijdou po mostě. Okruhy v Zolderu, Jaramě a Le Mans si to vyžadují.

Více, než blížící se závod v Mostě ovšem Buggyra komentuje uzavřené strategické spojenectví s Tatrou ohledně vývoje prototypu a závodního kamiónu pro Rally Dakar?
David: Věci se vyvinuly tak, že k podepsání dohody mezi Buggyrou a Tatrou došlo před závodem v Mostě. A nevidím sebemenší důvod, proč bychom měli toto spojení tajit.

Od Dakaru k Mostu. Průměr z posledních dvou sezón je přes 36 bodů. Letos by se hodily?David: Hodí se každý bod. S 36 body bych byl opravdu spokojený. Takový bodový přísun by se totiž automaticky rovnal splnění všech cílů.

V čem spočívají?
David: Po Mostě chci zůstat ve hře o třetí místo a potvrdit pozici aktuálně nejlepšího českého jezdce. Udělám pro to všechno.

Truck racing je změna!
Schopnost mimořádně rychlé reakce dnes osvědčil management týmu Buggyra Internationl Racing System. Včera totiž dorazila do dějiště konání sedmého podniku ME tahačů v Mostě \”omluvenka\” ruského pilota Juri Jegorova.

\”Svým způsobem jsme doplatili na Juriho loajalitu k týmu. Podle lékařské zprávy totiž utrpěl docela vážné poranění ruky, přesto chtěl do poslední chvíle startovat. Opravdu to ale nešlo,\” potvrdil týmový manažer Jan Kalivoda. V té chvíli existovaly dvě varianty – osamocený David Vršecký nebo nový jezdec. Buggyra zvolila variantu číslo dvě. \”Samozřejmě, že nás okamžitě napadl Michal Matějovský, který letos plní roli testovacího jezdce. A tak jsme se s ním hned spojili.\”

Michal, který původně počítal pouze s vytížením v rámci press drive, okamžitě zvedl hozenou rukavici. \”Jasně, na závody jsem se nepřipravoval, ponesu kůži na trh, ale o tom závodění je. Ve srovnání s jezdci, kteří mají za sebou šest podniků, budu pochopitelně v nevýhodě, přesto si nedovedu představit, že bych nabídku odmítl,\” řekl Michal. \”Naštěstí jsem s novou Buggyrou testoval, o autě toho docela dost vím. Na závod se těším a hodlám zabojovat.\”

Postup mladšího kolegy ocenil i David Vršecký. \”Michal sice letos nezávodil, ale v průběhu testování šel hodně dopředu. Zvláště zlepšil práci s brzdami, což představuje v truckracingu alfu i omegu úspěchu. Pokud si dobře pamatuji, loni Michal dokázal při své truckové premiéře dojet na bodech. Mohl by to zvládnout i letos.\”

PR Buggyra

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0