Historie se opakuje, Buggyra slaví double!

Historie se opakuje, Buggyra slaví double!

Neděle: Super pole Již od rána bylo pravděpodobné, že se jezdci alespoň v neděli dočkají slunce, měřený trénink a následující super pole tak proběhly

Buggyra zaznamenala rekordní úvod!
Co přinesl Nürburgring?
Jezdci Buggyry brali stříbro. O double je připravil motor

Neděle: Super pole
Již od rána bylo pravděpodobné, že se jezdci alespoň v neděli dočkají slunce, měřený trénink a následující super pole tak proběhly na zcela suché trati, čemuž odpovídala i dosažené výsledky. Adam s Davidem se propracovali do nejrychlejší desítky výkonem na dvě třetiny plynu, když zajeli třetí, respektive čtvrtý nejrychlejší čas.
V super pole to dlouho dobu vypadalo na potvrzení výsledků, pak se však do hry vložil na poslední chvíli Antonio Albacete, který časem o desetinu rychlejším, poslal Vršeckého do třetí řady. „Je to docela škoda, ale jel jsem na hranici možného. Sám jsem zvědavý na telemetrii, kde došlo k oné chybičce. Na druhou stranu budu startovat z vnitřní strany a za Adamem, což se může v konečném důsledku ukázat jako výhoda,“ řekl David po dojezdu. Adam Lacko byl nakonec s třetím nejrychlejším časem spokojený. „Tlačil jsem na pilu, jak to šlo, ale časy Kisse s Hahnem jsou neuvěřitelné. Uvidíme, jak v závodě. Určitě chci pohár.“

Pohárový závod 3
Na pohár Adam nakonec dosáhl, když tentokrát dojel po bojovém výkonu třetí za dvojicí Kiss – Hahn. „Norbert si jel svůj závod a souboje jezdců na úrovni elitní šestky jsou dnes o tom, že kdo udělá chybu, prohraje. A Jochen chybu neudělal,“ konstatoval lakonicky Adam v depu. „O umístění se prakticky rozhodlo po startu, kdy to vypadalo, že bych se mohl dostat na druhé místo, ale Jochen si minutu před dvanáctou pohlídal stopu.“
Zajímavý závod prožil David Vršecký. Málokdy se totiž stane, aby jezdec zajel nejrychlejší kolo a přesto to nestačilo na stupně vítězů. „Byla to smůla. Po startu jsem chtěl jít před Antonia, který mě ovšem poslal až na kuželku, čehož využil Gerd, který pak pojal souboj navýsost prestižně,“ popisoval David průběhu závodu, který byl z jeho pohledu o systematickém, leč nakonec bohužel, neúspěšném „bušení“ do, Gerda Körbera. „Někdy se to bohužel stává, zisk dvou bodů navíc ovšem nestojí za harakiri.“

Pohárový závod 4
Poslední závod v Misanu přinesl vše, díky čemuž jsou závody tahačů druhou nejsledovanější okruhovou disciplínou planety.  Nejdříve kolizi ve druhém kole, po které zavlály nad okruhem červené vlajky a závod byl v důsledku kolize Reinerta s Körberem přerušen. „Neměl jsem z toho moc velkou radost, zejména když nás čekal další start na vlajky, neboť pořadatelé jaksi nezprovoznili startovací zařízení,“ konstatoval Vršecký, který se v době přerušení nacházel na druhém místě před Lackem.
Opakovaný start však vyšel jezdcům Buggyry dokonale, Vršecký vedl před Lackem, třetí byl Kiss. Pořadí se měnilo až tři kola před koncem, kdy Lacko vystřídal ve vedení stájového druha, navíc Vršecký obdržel napomenutí. „Byl jsem v pohodě, Adamovi jelo lépe auto a věděli jsme, že Hahn je až pátý, takže v případě vítězství se Adam posune na druhé místo,“ prozradil Vršecký, který sváděl líté boje s Kissem. Ve stejné chvíli bojoval jeho stájový druh s řízením. „Jako kdyby něco přestalo fungovat a pak to najednou nějakým zázrakem naskočilo,“ popisoval Adam poslední dvě kola, během kterých se stihl propadnout za Vršeckého, bojovat s Kissem o třetí místo a nakonec vyhrát! „Mám toho za sebou docela hodně, ale na tento závod si budu dlouho pamatovat.“ Podle všeho nezapomene ani David Vršecký, který nakonec bral za druhé místo první letošní pohár. „Výborná práce, před dvojbojem Nogaro –Nürburgring máme docela komfortní pozici. Zatím spokojenost.“

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0