Heidfeld pravděpodobně končí ve Formuli E

Heidfeld pravděpodobně končí ve Formuli E

Nick Heidfeld již zřejmě nebude pokračovat ve Formuli E. Další kroky 41letého závodníka by mohly směřovat do rallycrossu. Fanoušci Formule E se bud

Chovancovi patří po úvodním podniku F4 SAE sedmá příčka
Formule E: Jerome D´Ambrosio by mohl zamířit k Mahindře
Ptáček se těší na Nürburgring

Nick Heidfeld již zřejmě nebude pokračovat ve Formuli E. Další kroky 41letého závodníka by mohly směřovat do rallycrossu.

Fanoušci Formule E se budou muset v sezoně 2018/2019 obejít bez Nicka Heidfelda. 41letý Němec, který působil v elektrickém šampionátu od jeho premiérové sezony, by se rád kromě závodění věnoval rovněž jiným věcem.

“Nemám přesný program pro příští rok, ale rozhodně mám více možností, mezi které samozřejmě patří závodění. Ačkoli jsem byl po mnoho let pouze závodním jezdcem, nová kapitola v nějaké jiné roli na mě volá. V situaci, kdy vím, že mám nějaké možnosti a že můžu jít určitým směrem, se cítím docela šťastný. V tuto chvíli ale v zákulisí pouze diskutujeme o možnostech,” řekl ke své budoucnosti Nick Heidfeld.

Další štaci ve světě motorsportu by mohl Heidfeld naleznout v rallycrossu. Právě tuto disciplínu totiž shledává Němec jako zajímavou a rád by si ji v budoucnu vyzkoušel.

“Existují určité možnosti dělat jiné věci než jenom závodění, které stále miluji a mám pro něj vášeň. Možná by toho ale mohlo být méně. Možná to zůstane stejné, nevíme. Jsem velmi otevřený. Poslední měsíc jsem přemýšlel nad dalšími možnostmi. Rallycross vypadá velmi zajímavě a cool, rád bych to vyzkoušel. Trvalo to nějaký čas, než jsem byl připraven uvažovat o těchto věcech. Ale nyní mi je 41 a v určitém okamžiku se musíte podívat na to, co byste mohli dělat jiného. A já dospěl k nápadu zkusit nějaké jiné věci,” uvedl dále Němec.

Nick Heidfeld absolvoval ve stájích Venturi (2014-2015) a Mahindra (2015-2018) dohromady 44 ePrix. Ačkoli na vítězství se mu ani v jednom případě dosáhnout nepodařilo, na stupně vítězů se podíval hned osmkrát. Mezi nejlepšími třemi skončil naposledy v úvodním závodě čtvrté sezony v Hong Kongu, kde dojel na třetím místě. Z dosavadních odjetých ePrix se bývalý pilot Formule 1 nezúčastnil pouze jedné. Kvůli zranění nemohl v roce 2015 nastoupit do závodu v Punta Del Este, kde jej kvůli zranění nahradil Oliver Rowland.

Heidfeld není jedinou stálicí elektrického šampionátu, nad jejímž dalším působením v sérii visí otazník. V ohrožení je působení také dalších dvou pilotů působících ve Formuli E již od jejího vzniku- Jeromeho D´Ambrosia a Nicolase Prosta, který již po příchodu Nissanu nebude závodit pro tým e.dams.

U Mahindry by navíc mohlo dojít ke kompletní změně sestavy. Kromě Nicka Heidfelda by totiž mohl indickou stáj opustit také Felix Rosenqvist. Švéd má údajně možnost závodit od nadcházející sezony v americké IndyCar.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0