Ginetta potvrdila spolupráci s výrobcem motorů Mecachrome. Technický ředitel Ewan Baldry byl už v továrně na závodní motory v Aubigny-sur-Nere.
Ginetta potvrdila spolupráci s výrobcem motorů Mecachrome. Technický ředitel Ewan Baldry byl už v továrně na závodní motory v Aubigny-sur-Nere.
“Jsme nadšeni z toho, že můžeme spolu se značkou Mecachrome pracovat na motoru pro program Ginetty LMP1. Obě strany vidí současné nastavení této třídy jako jedinečnou příležitost do ní vstoupit. Čeká nás velmi vzrušující rok 2017,” uvedl Baldry pro francouzské stránky endurance-info.com.
Spokojený s dohodou je také Bruno Engelric, který má u Mecachrome na starosti motoristický sport: “Mecachrome se těší na spolupráci s Ginettou při jejím vstupu do LMP1. Poté, co jsem s týmem strávil nějakou dobu, je jasné, že obě strany mají skvělé lidi a bude skvělé sledovat vývoj tohoto projektu.”
Projekt nehybridního vozu Ginetta je zatím ve stádium zrodu. V nejbližších dnech začnou testy CFD s cílem vytvořit ve spolupráci s legendárním konstruktérem Adrianem Reynardem co nejlepší karoserii. Součástí realizačního týmu je také Paolo Catone, jenž má na svém kontě kromě jiného vítězný prototyp z Le Mans Peugeot 908 HDi FAP. Finalizují se také další prvky nového vozu a první ostré testy jsou naplánovány po letošním Le Mans.
Foto: Ginetta
COMMENTS
Teď jde o to, aby Ginetta těch vozů vyrobila co nejvíce pro soukromé týmy a přispěla k opětovnému naplnění startovního pole šampionátu FIA WEC.