V průběhu září potvrdil Manor rozvázání spolupráce s týmem CEFC a s výrobcem prototypu Ginetta a tím pádem i svou roli v šampionátu FIA WEC. Ginetta n
V průběhu září potvrdil Manor rozvázání spolupráce s týmem CEFC a s výrobcem prototypu Ginetta a tím pádem i svou roli v šampionátu FIA WEC. Ginetta na to zareagovala rozhodnutím zafinancovat alespoň jeden vůz z vlastních zdrojů a postavit se na start ve Fuji. Ale k tomu nakonec nedojde.
Tým TRSM CEFC Racing provázely od začátku roku samé potíže. Naposledy pak nemožnost startovat v šestihodinovém závodu na Silverstonu, protože Ginetta nestihla nechat včas zařídit homologaci vozu, který dostal nové motory. Britský konstruktér vyměnil Mecachrome za AER.
To již Manor nesl velice těžce a spolupráci ukončil. Ginetta se ještě pokusila sama zafinancovat start alespoň jednoho vozu, a to v japonském Fuji, kde měl prototyp ukázat svůj potenciál s novou pohonnou jednotkou. Na nejnovější verzi startovní listiny ovšem G60-L1-P1 ve třídě LMP1 opět chybí a nepředstaví se pravděpodobně ani v listopadu v čínské Šanghaji.
Čtvrtý podnik super sezóny FIA WEC 2018/19 tak nabídne startovní pole o 34 vozech. Závod na japonském okruhu Fuji se pojede v neděli 14. října.
COMMENTS