Ford prodloužil závodní program do roku 2019 a zároveň dostal další závaží

Ford prodloužil závodní program do roku 2019 a zároveň dostal další závaží

V Detroitu padlo rozhodnutí zavázat se k závodnímu programu v americkém šampionátu IMSA a mistrovství světa FIA WEC až do roku 2019. Mezitím Ford GT v

Vítězství v Šanghaji získala Toyota, Porsche slaví tituly v LMP1
FIA WEC: Toyota vymění pohonné jednotky, příští rok pojede s turbem
Nehybridní LMP1 čeká v Sebringu úprava EoT, týmy finalizují soupisky

V Detroitu padlo rozhodnutí zavázat se k závodnímu programu v americkém šampionátu IMSA a mistrovství světa FIA WEC až do roku 2019. Mezitím Ford GT vyhrál šestihodinovku ve Watkins Glen a obdržel další přídavné závaží.

Čtveřice Fordů GT doslova drtí konkurenci. Propracovaný plán, v němž až do závodu v Le Mans nebyla demonstrovaná skutečná rychlost fordů, vyšel na výbornou a americká automobilka slavila úspěch hned na první pokus. Fordy po aktovkou stáje Chipa Ganassiho jsou ligou sami o sobě.

V Le Mans dojely fordy na prvním, třetím a čtvrtém místě. V americkém šampionátu se prvního vítězství dočkali o několik týdnů předtím v Laguně Sece. A minulý víkend dominovaly šestihodinovému podniku ve Watkins Glen.

V reakci na jejich výkonnostní převahu nad konkurencí IMSA zareagovala a speciálně oběma fordům v šampionátu SportsCars Championship přidala patnáctikilové závaží, snížila výkon motoru a ubrala dva litry z kapacity palivové nádrže. Naopak konkurence se dočkala úlev. Porsche a Corvette budou o deset kilo lehčí. Žluté Corvetty se taktéž mohou těšit s výkonnějšího motoru. Došlo i na úpravu kapacity palivové nádrže. Corvetty dostanou dva litry navíc, Ferrari jeden.

Foto: FIA WEC

COMMENTS

WORDPRESS: 0