FIA WEC: Toyotu připravil o vítězství konektor turba s mezichladičem

FIA WEC: Toyotu připravil o vítězství konektor turba s mezichladičem

Toyota po čtyřech dnech od prohry ve čtyřiadvacetihodinovce v Le Mans vydala tiskovou zprávu, v níž uvedla, co stálo za nešťastným koncem spanilé jízd

Aston Martin v barvách vítězného návrhu jednoho ze stovek soutěžících
Žhavé odpoledne v Le Mans
Tréninky v Le Mans objektivem Jiřího Nezdařila

Toyota po čtyřech dnech od prohry ve čtyřiadvacetihodinovce v Le Mans vydala tiskovou zprávu, v níž uvedla, co stálo za nešťastným koncem spanilé jízdy japonského týmu.

Pár minut před vyvěšením šachovnicové vlajky se zdálo, že Toyota konečně dosáhne na toužebné vítězství v Le Mans, ale prototyp Toyota TS050 se startovním číslem 5 náhle zastavil.

Na vině byl technický defekt konektoru mezi turbem a mezichladičem, který způsobil, že turbo přestalo fungovat. Inženýři se pokusili systém na dálku modifikovat a obnovit výkon. To se jim ale podařilo až příliš pozdě a Toyota překročila povolený šestiminutový limit na objetí jednoho kola.

V současnosti však ještě neznají přesnou příčinu selhání a v německé týmové základně vše pečlivě analyzují, aby se podobným problémům do budoucna vyhnuli.

Foto: FIA WEC

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0