Britsko-švýcarský tým Rebellion Racing se od příští sezony přesouvá do kategorie LMP2 a závodní sezonu 2017 absolvuje s prototypem ORECA. Ještě jed
Britsko-švýcarský tým Rebellion Racing se od příští sezony přesouvá do kategorie LMP2 a závodní sezonu 2017 absolvuje s prototypem ORECA.
Ještě jeden závod do konce sezony 2016 zbývá na tým Rebellion Racing. Dlouholetý zástupce soukromých týmů v kategorii LMP1 pak upře veškeré síly na LMP2. Šestihodinovka v Bahrajnu tak bude derniérou pro prototyp Rebellion R-One P1, který vznikl ve spolupráci s francouzským výrobcem ORECA.
A právě ORECA bude v úzké spolupráci s Rebellion Racing i příští rok. Při výběru nového stroje LMP2 učinil tým logickou volbu a vybral si prototyp ORECA 07.
Nástupce současného modelu 05 ponese červené barvy, jak už se v posledních letech stalo u Rebellion zvykem. Přestože majitel týmu Alexandre Pesci oficiálně nepotvrdil, do které série Rebellion nastoupí, je velice pravděpodobné, že se bude jednat o světový šampionát FIA WEC. Další alternativou je evropská série ELMS, případně americká IMSA, o kterou Pesci v minulosti rovněž projevil zájem.
COMMENTS
Při pohledu na ty uzoučké, údajně “dvoumístné” kabinky současných LMP vozů se nabízí otázka, zda by se tam skutečně dvě osoby vešly. A pokud by se je tam přeci jenom podařilo násilím vměstnat, vkrádá se i otázka, zda by byl řidič schopen řídit v tak stísněném prostoru. Prototypy sedmdesátých a osmdesátých let měly na rozdíl od těch dnešních dvě plnohodnotné sedačky, čímž měly blíže k vozům GT.