Zatímco většina startovního pole šampionátu FIA WEC se zúčastnila kolektivních testů na německém okruhu Nürburgring, Nissan zůstal v USA a dva dny tes
Zatímco většina startovního pole šampionátu FIA WEC se zúčastnila kolektivních testů na německém okruhu Nürburgring, Nissan zůstal v USA a dva dny testoval na tamním okruhu Circuit of The Americas.
Prvního testování po závodu v Le Mans se zúčastnili Olivier Pla a Harry Tincknell. Za velkého vedra bylo podle dostupných informací dosaženo nejlepšího času těsně pod hranicí dvou minut.
Nissan testoval na autě řadu novinek a úprav, zejména pak novou geometrii zavěšení kol, která by konečně mohla umožnit řezat zatáčky a přejíždět přes obrubníky, což v Le Mans nebylo možné. Hybridní rekuperační systém však stále nefunguje a do konce sezony už fungovat nebude.
Pakliže Nissan GT-R LM NISMO opravdu zaznamenal nejrychlejší čas v hodnotě 1:59.xxx, je o deset vteřin pomalejší než loňský kvalifikační čas Toyoty. Nutno podotknout, že loni v září byly mnohem příznivější teploty. Budeme-li pokračovat dál, Nissan by zaostal o necelých pět vteřin za soukromým prototypem Rebellion a nestačil by ani na čtyřčlennou kategorii prototypů LMP2.
Aleš Sirný
Foto: FIA WEC
COMMENTS