Dvoudenní kolektivní testování na německém okruhu Nürburgring bylo krátkou přípravou na nadcházející šestihodinovku šampionátu FIA WEC, která se poprv
Dvoudenní kolektivní testování na německém okruhu Nürburgring bylo krátkou přípravou na nadcházející šestihodinovku šampionátu FIA WEC, která se poprvé v historii této série uskuteční právě na tomto okruhu.
Akci v zatím uvolněné atmosféře si nenechalo ujít několik stovek diváků. Ti byli svědky pomyslného vítězství týmu Audi, Loic Duval zajel čas v hodnotě 1:37,458. Nejaktivnější však bylo v pořadí druhé Porsche, které v černém zbarvení absolvovalo 1275 testovacích kilometrů. Třetí pozice patřila prototypu Toyota s Anthonym Davidsonem a Sebastienem Buemim za volantem.
Z Maďarska dorazil závodník série GP2 René Binder, který společně se Simonem Trummerem a Pierrem Kafferem testoval prototyp LMP1 ByKolles CLM.
Tým Strakka Racing si poprvé vyzkoušel nově pořízený prototyp LMP2 Gibson 015S Nissan, kterým nahradil dosavadní model Strakka Dome S103, jenž se stane základním stavebním kamenem ve vývoji prototypu LMP1. Britskému týmu se na Nürburgringu dařilo a po druhém dni se držel na čele s náskokem více než jedné vteřiny před konkurencí.
Jedním ze soupeřů Strakka Racing je americký tým Extreme Speed Motorsport, jenž do Německa přivezl oba stroje HPD v původním Le Mans zbarvení Rolling Stone. V závodě se ale vrátí k původnímu Tequila Patron.
Celkově se po trati prohánělo 20 závodních strojů a jedno “nesoutěžní” Ferrari 458 s pneumatikami Dunlop.
Aleš Sirný
Foto: FIA WEC
COMMENTS