Na Slovakia Ringu se v závodě ESET ENDURANCE představila mezi dvacítkou startujících také posádka německého týmu Reiter Engineering ve složení Max Voe
Na Slovakia Ringu se v závodě ESET ENDURANCE představila mezi dvacítkou startujících také posádka německého týmu Reiter Engineering ve složení Max Voelker a Ferdinand Stuck.
Tato posádka patřila již od začátku k horkým favoritům na pódiové umístění. To se nakonec také potvrdilo, když Ferdinand Stuck vyjel v kvalifikaci pole position a v závodě pak těsně porazili československou dvojici Michael Vorba a Lubomír Jakubík, které dvě kola před koncem závodu potrápil defekt zadní pneumatiky.
Po skončení závodu jsme požádali Ferdinanda Stucka o krátké interview:
V ESET V4 Cupu jste s Maxem startovali poprvé a hned se vám podařilo dosáhnout na vítězství. Jaký to byl závod?
Pro mne to byla skvělá možnost na další svezení v tomto autě. Trať jsem doposud neznal a tak jsem byl rád za dlouhý track time, protože jsem měl dost času na seznámení s okruhem a najetí té správné stopy. K tomu aby jsme mohli vyhrát závod, bylo zapotřebí také nalézt správné nastavení na mokré podmínky, což se nakonec podařilo a to i přes to, že kvalifikace, kde jsem získal pole position, se odjela na suchu. V samotném závodě se mi pak nepodařil úvod, nicméně díky následným konstantním časům a výbornému výkonu Maxe se nám nakonec podařilo zvítězit.
Můžeš nám blíže představit váš vůz Chevrolet Camaro GT3?
SaReNi Camaro GT3 není typickou GTtrojkou a to hlavně kvůli jeho rozměrům a délce rozvoru. Ke zvládnutí tohoto auta je třeba hodně upravit svůj jízdní styl. Síla toho auta je neuvěřitelná a díky tomu je to auto vysoce návykové. Myslím, že má velký potenciál a velkou budoucnost.
Máš za sebou celou řadu startů v seriálech, jako jsou ADAC GT Masters a Porsche Carrera Cup. Jaké jsou Tvé plány pro příští sezóny?
O tom co bude příští rok, zatím ještě nemám zcela jasno. Rád bych opětovně startoval v seriálu ADAC GT Masters a ve vybraných velkých 24hodinovkách jako je Nürburgring a Spa. Nic však ještě není definitivně domluveno. Jsem si ale jist, že to bude skvělé.
COMMENTS
Camaro se asi jak 911 vzhledově za celá desetiletí moc nezměnilo, vypadá pořád jako Camaro se kterým brázdil staré Brno Helmut Marko a moc tomu vozu fandím jé jedno kdo ho řídí.
No já si jako kluk pamatuju Reine Wisella , to bylo ještě v Brně ME cestovních vozů a pak později Lella Lombardi a Anna Cambiaghi .Tenkrát se o tom autu psalo jako o řvoucí jestli.
Wisell jel se žlutým zip upem o 17 let později než Marko a Lella v roce 1981. Ale Camara byla zajímavá v každé době a jak píše Stuck je to jiné auto než kterákoli GT trojka, proto je tak zajímavé a zřejmě proti jiným GT3 podstatně levnější.
Omluva, Wisell jel v 1976, čili později jen o 7 roků: