Ferdinand Stuck: „Camaro je vysoce návykové“

Ferdinand Stuck: „Camaro je vysoce návykové“

Na Slovakia Ringu se v závodě ESET ENDURANCE představila mezi dvacítkou startujících také posádka německého týmu Reiter Engineering ve složení Max Voe

Tomáš Enge v Austrálii – pátek – kvalifikace
Engeho vítězná tečka za úspěšnou sezónou
Enge letos bude závodit v Austrálii

Na Slovakia Ringu se v závodě ESET ENDURANCE představila mezi dvacítkou startujících také posádka německého týmu Reiter Engineering ve složení Max Voelker a Ferdinand Stuck.

Tato posádka patřila již od začátku k horkým favoritům na pódiové umístění. To se nakonec také potvrdilo, když Ferdinand Stuck vyjel v kvalifikaci pole position a v závodě pak těsně porazili československou dvojici Michael Vorba a Lubomír Jakubík, které dvě kola před koncem závodu potrápil defekt zadní pneumatiky.

Po skončení závodu jsme požádali Ferdinanda Stucka o krátké interview:

V ESET V4 Cupu jste s Maxem startovali poprvé a hned se vám podařilo dosáhnout na vítězství. Jaký to byl závod?

Pro mne to byla skvělá možnost na další svezení v tomto autě. Trať jsem doposud neznal a tak jsem byl rád za dlouhý track time, protože jsem měl dost času na seznámení s okruhem a najetí té správné stopy. K tomu aby jsme mohli vyhrát závod, bylo zapotřebí také nalézt správné nastavení na mokré podmínky, což se nakonec podařilo a to i přes to, že kvalifikace, kde jsem získal pole position, se odjela na suchu. V samotném závodě se mi pak nepodařil úvod, nicméně díky následným konstantním časům a výbornému výkonu Maxe se nám nakonec podařilo zvítězit.

Můžeš nám blíže představit váš vůz Chevrolet Camaro GT3?

SaReNi Camaro GT3 není typickou GTtrojkou a to hlavně kvůli jeho rozměrům a délce rozvoru. Ke zvládnutí tohoto auta je třeba hodně upravit svůj jízdní styl. Síla toho auta je neuvěřitelná a díky tomu je to auto vysoce návykové. Myslím, že má velký potenciál a velkou budoucnost.

Máš za sebou celou řadu startů v seriálech, jako jsou ADAC GT Masters a Porsche Carrera Cup. Jaké jsou Tvé plány pro příští sezóny?

O tom co bude příští rok, zatím ještě nemám zcela jasno. Rád bych opětovně startoval v seriálu ADAC GT Masters a ve vybraných velkých 24hodinovkách jako je Nürburgring a Spa. Nic však ještě není definitivně domluveno. Jsem si ale jist, že to bude skvělé.

COMMENTS

WORDPRESS: 4
  • comment-avatar

    Camaro se asi jak 911 vzhledově za celá desetiletí moc nezměnilo, vypadá pořád jako Camaro se kterým brázdil staré Brno Helmut Marko a moc tomu vozu fandím jé jedno kdo ho řídí.

    • comment-avatar
      Lubino 11 years ago

      No já si jako kluk pamatuju Reine Wisella , to bylo ještě v Brně ME cestovních vozů a pak později Lella Lombardi a Anna Cambiaghi .Tenkrát se o tom autu psalo jako o řvoucí jestli.

  • comment-avatar

    Wisell jel se žlutým zip upem o 17 let později než Marko a Lella v roce 1981. Ale Camara byla zajímavá v každé době a jak píše Stuck je to jiné auto než kterákoli GT trojka, proto je tak zajímavé a zřejmě proti jiným GT3 podstatně levnější.

  • comment-avatar

    Omluva, Wisell jel v 1976, čili později jen o 7 roků:

  • DISQUS: 0