Enge si z Red Bull Ringu odváží body za druhé místo

Enge si z Red Bull Ringu odváží body za druhé místo

Tomáš Enge se tento víkend zúčastnil čtvrtého podniku ADAC GT Masters na rakouském Red Bull Ringu. Jeho týmovým kolegou byl německý závodník Albert Th

Enge s Camarem v ADAC GT Masters
ENGE MÍŘÍ Z ITALSKÉ MONZY NA FINÁLE ADAC GT MASTERS
TOMÁŠ ENGE: NEÚSPĚCHY NÁS ŽENOU DÁL

Tomáš Enge se tento víkend zúčastnil čtvrtého podniku ADAC GT Masters na rakouském Red Bull Ringu. Jeho týmovým kolegou byl německý závodník Albert Thurn und Taxis, se kterým sdílel černé Camaro GT3 týmu Reiter Engineering.

Po vydařené páteční kvalifikaci startoval Thurn und Taxis do sobotního závodu ze čtvrtého místa. Díky dobré výchozí pozici vybojovala posádka týmu Reiter Engineering se svým Camarem vynikající druhé místo a po sérii neúspěchů v populárním německém šampionátu mohly propuknout oslavy.

Ty si však česko-německá posádka v druhém závodě bohužel nezopakovala. Do druhého závodu startoval Tomáš Enge z první řady, nicméně tentokrát zasáhla technika. Enge s  Thurn und Taxisem ze závodu po šestnácti odjetých kolech byli nuceni odstoupit. I tak se však dá hovořit o velice povedeném víkendu.

COMMENTS

WORDPRESS: 3
  • comment-avatar
    Jack24 11 years ago

    A co napsat o penalizaci Tomáše Engeho a žluté fázi, která předcházela “nenastartování” Camara?

  • comment-avatar

    Drzel jsem v nedeli palce dost silne,ale technika byla proti.Tak snad na Slovakiaringu.

  • comment-avatar
    Jack24 11 years ago

    Techniký problém byl v tomto případě až “druhořadou” záležitostí. Prvním problémem byla penalizace 5 sec. za nedodržení startovního pořadí na roštu, takže pak jel Tomáš ENGE “co to dalo” aby si vytvořil větší, respektive minimálně udržel stávající náskok, který byl v té chvíli (tedy po cca 18 minutách závodu) necelou vteřinu na druhého Bleekemolena, více jak pět vteřin na třetího Keilwitze a téměř deset vteřin na čtvrtého Alesiho. Tím dalším – a ještě podstatně větším – pak (o cca pět minut později) žlutá fáze za Safety Carem, když havaroval jeden z “hobíků” v Corvetě. A tím třetí fakt, že když si Tomáš Enge a za ním jedoucí Jeroen Bleekemolen odpykali 5.sec. penalizaci, tak stejně museli čekat až projede po Pit Lane celé startovní pole vozů mířících ke střídání jezdců. Takže to by v té chvíli stejně znamenalo propad až téměř na samý konec startovního pole. Ale to jsou zkrátka závody, kdy nikdy nevíte… Hlavně, ale – bohužel – mám dojem, že autor článku závod vůbec neviděl…

  • DISQUS: 0