I přesto, že je Loic Duval po včerejší obrovské havárii jen se dvěma oděrkami v pořádku, doktoři mu zakázali start ve slavném čtyřiadvacetihodinovém z
I přesto, že je Loic Duval po včerejší obrovské havárii jen se dvěma oděrkami v pořádku, doktoři mu zakázali start ve slavném čtyřiadvacetihodinovém závodě.
Francouzský jezdec vyvázl z velké havárie, kdy se jeho Audi R18 e-tron quattro dokonce dostalo do vzduchu, jen se dvěma odřeninami na krku a noze. Nicméně i tak mu doktoři nedoporučili jeho start v samotném závodě.
Do vozu č. 1, který je nyní stavěn prakticky od začátku, je nyní povolán rezervní pilot Audi Marc Gené, jenž měl původně startovat ve voze Zytek týmu Jota. Geného nahradí v kokpitu vozu LMP2 Oliver Turvey, který s týmem odjel loni European Le Mans Series.
Foto: Audi
COMMENTS
No co si budeme povídat, byla to pěkná pecka a že z toho vylezl živý a vlastně bez zranění je zázrak.Z auta zbylo hromada šrotu (nebo spíš plastů).Když si vzpomenu loni na Simonsena, tam to nevypadalo tak hrozně, ale stálo ho to bohužel život.
Já si nemohu pomoci, ale mně se zdají ty současné LMP1 nebezpečně rychlé. To je každý rok takováto ošklivá nehoda, někdy i více. Asi by bylo na čase tuto kategorii nějak zpomalit, než bude pozdě..
Jen pro ilustraci, Duval v těch zatáčkách vylétl asi v 270 km/h.
LMP-1 je o technologii. Jestli po Nissanu do WEC vstoupí i Ferrari to bude i pro F-1 velká konkurence a to prototypy vždy byly protiváha F-1 než se technicky znehodnotila skupina C. Le Mans je něco jiného než Tilkedromy, zatáčky Porsche bez únikových zon a o tom to je. Ti jezdci jsou si toho vědomi, kdyby tam jela GP-2 nebo F- Renault 3,5 to by bylo velké riziko, ale o tom to je , vyprodáno ve středeční kvalifikaci o něčem hovoří, kdo tam někdy byl ví o čem mluvím!