Duck Racing tým čeká výheň, písek a dva sprinterské závody

Duck Racing tým čeká výheň, písek a dva sprinterské závody

Od posledního závodu českého okruhového šampionátu uběhlo již více než pět týdnů, po kterých přichází na řadu třetí závodní víkend letošní sezóny. Děj

Na slovíčko s jezdci týmu Duck Racing – Petrem Kačírkem a Danielem Skalickým
K&K Duck Racing Team jde opět do boje, o víkendu jej v Dubaji čeká první vytrvalostní závod s Audi
Brněnské ESET GT nudit nebude

Od posledního závodu českého okruhového šampionátu uběhlo již více než pět týdnů, po kterých přichází na řadu třetí závodní víkend letošní sezóny. Dějištěm tohoto klání bude okruh v polské Poznani, který je mezi jezdci znám především díky svému minimalistickému a v dnešní době až provizornímu zázemí. Zdejší paddock stojí doslova na písku a prachu a jeho vybavení odpovídá 90tým létům minulého století. Na druhé straně se jedná o pěknou a technicky náročnou závodní trať, která je velkou výzvou pro každého závodníka.

To dobře ví i šéf týmu Duck Racing, Petr Kačírek. Ten se před Poznaní těší z nového motoru pro své BMW M3 GTR, od kterého si slibuje, že si vynahradí nepovedené závody na Hungaroringu a na Red Bull Ringu.

\”Poznaň pro nás bude z hlediska jezdeckého obsazení trochu zvláštní. Lumír Firla si bude plnit sponzorské povinnost v Hustopečích, kde se jede MMČR v rally. Dan Skalický pak očekává každým dnem narození potomka a nad časem jeho příjezdu do Poznaně tak visí menší, ale radostný otazník. Pokud by to bylo v příštích dvou dnech, tak by mohl do Poznaně přijet již v pátek a stihnout tak oba sprinty. Pokud ne, měl by dorazit až na nedělní sprint,\” říká k jezdeckému obsazení, šéf týmu Petr Kačírek.

\”Vytrvalostní závod, který byl původně naplánován až na neděli večer, byl zrušen, resp. jeho výsledky se nebudou započítávat do českého mistráku a ani do ESET Cupu, a tak jej tentokráte vynecháme a budeme se soustředit pouze na ty sprinty,\” objasňuje Kačírek jakým způsobem se zapojí tým s modrými bavoráky do polského závodního víkendu.

Obavy mimo již zmíněného paddocku, budí také současná vedra, která by při závodě mohla zvednout teplotu v autě i nad hranici 60ti stupňů. \”Bude to náročný víkend a to nejen díky těm očekávaným teplotám, nicméně věřím v co největší bodový zisk a brzké dobré zprávy od Dana,\” těmito slovy se Petr Kačírek loučil před odjezdem k našim severním sousedům.

Harmonogram DIVIZE 4 SPRINT:

Pátek 21. června
10:10 – 1. kvalifikace – 30 minut

Sobota 22. června
10:45 – 1. závod – 25 minut +1 kolo

Neděle 23. června
8:35 – 2. kvalifikace – 30 minut
10:50 – 1. závod – 25 minut +1 kolo

PR
foto: Petr Frýba

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0