Lucas Auer v Mercedesu-AMG se stal prvním vítězem nové sezony DTM podle nových pravidel a s menším počtem pilotů. Auer v Hockenheimu proměnil p
Lucas Auer v Mercedesu-AMG se stal prvním vítězem nové sezony DTM podle nových pravidel a s menším počtem pilotů.
Auer v Hockenheimu proměnil pole position ve vedení hned po startu a i v cíli byl odmáván jako první. Čeká nás zřejmě velmi vyrovnaný ročník, protože na stupně vítězů se postavili piloti všech tří zúčastněných značek.
Za Auerem po startu odjel jako druhý Gary Paffet a na třetí místo se záhy dostal Timo Glock v BMW. Jenže expilot formule 1 byl jasně rychlejší, a tak ve vlásence předjel Paffeta.
Brit na třetí pozici nevydržel dlouho. Při předjížděcím pokusu probrzdil a dostal se mimo trať. To dalo šanci útočit na stupně vítězů Edoardo Mortarovi. Jenže po posledních zastávkách v boxech se na třetím místě objevil Mike Rockenfeller s Audi.
Glock se v závěru dostal za Auera na “dostřel” DRS, ale ten se udržel v čele a dojel si tak pro druhý triumf v DTM v kariéře. Za Rockenfellerem skončil při své závodní premiéře v BMW čtvrtý Edoardo Mortara. Obojživelník Mattias Ekström se na páté místo vyšvihl až z poslední řady startovního roštu.
Sestřih závodu:
V neděli pokračuje závodní víkend DTM v Hockenheimu druhou jízdou.
Foto: DTM Media
COMMENTS
No byl to první závod z novýma autama tak ještě nebudu soudit ale mám pocit jako by se nic nezměnilo. Četl že mají společný přední spoiler a tím chtěli snížit aerodynamický přítlak a zvýšit náročnost na řízení. Aero inženýři ale strácený pritlat dokázali zpět získat. Tak se nic nezměnilo. Aerodynamika je nepřítel krásných soubojů kolo na kolo. Japan GT asi není na také aero úrovni že se dá na to dívat a to mají větší zadní křídlo a bez DRS. Zvláštní.