DragonSpeed opustí LMP1 a omezí i svůj program v LMP2

DragonSpeed opustí LMP1 a omezí i svůj program v LMP2

Americký tým DragonSpeed oznámil, že letošní závod 24h Le Mans bude jejich posledním ve třídě LMP1. Kromě toho stáj také hodlá omezit svůj program s

DragonSpeed bude muset vynechat závod ve Spa
6h Spa přineslo slunce, sníh i déšť, Toyota i přesto slaví triumf
24h Le Mans – Pomalé nedělní ráno a problémy Rebellionu

Americký tým DragonSpeed oznámil, že letošní závod 24h Le Mans bude jejich posledním ve třídě LMP1. Kromě toho stáj také hodlá omezit svůj program s vozy LMP2, a to kvůli plánovanému rozšíření programu v zámořské formulové sérii IndyCar. Naopak v sérii ELMS však zůstává.

DragonSpeed má za sebou náročnou sezónu ve třídě LMP1, ale mezi prototypy LMP2 to už vypadalo lépe, včetně vítězství v posledním závodě 6h Spa. Tým ovšem i tak hodlá v příštím roce závodit v LMP2 jen v určitých závodech včetně Sao Paula, Spa a v Le Mans. Kromě toho stáj spíše zvažuje účast v Sebringu a Daytoně v rámci série IMSA.

Americký tým v aktuální super sezóně 2018/19 nasazuje v LMP1 posádku číslo 10 ve složení Ben Hanley, Henrik Hedman a Renger van der Zande. Původně měl za tým závodit také Pietro Fittipaldi, ale ten se při vážné havárii v kvalifikaci úvodního podniku super sezóny ve Spa zranil.

Mnohem úspěšnější je posádka číslo 31 ve třídě LMP2, kterou tvoří Roberto González, Pastor Maldonado a Anthony Davidson. Poslední jmenovaný se k týmu připojil až po loňském závodě v Le Mans, předtím pozici třetího pilota zastával Nathanael Berthon.

„Nadcházející závod 24h Le Mans bude naším posledním ve třídě LMP1 a také poslední podnik jako pravidelný účastník šampionátu WEC. Do budoucna se chceme soustředit hlavně na sérii IndyCar, a to jak z technického, tak marketingového hlediska,“ řekl šéf stáje Elton Julian.

„Není to tak, že bychom WEC opouštěli úplně. Plánujeme nasadit náš vůz LMP2 Oreca 07 – Gibson v jednotlivých podnicích, a to ve Spa, v Brazílii a také v Le Mans, pokud dostaneme pozvánku. Také zvažujeme účast v Daytoně nebo v Sebringu v rámci IMSA. V ELMS pak rozhodně zůstáváme, protože pro nás je to nejlepší závodění sportovních vozů na světě,“ dodal Julian.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0