DragonSpeed opustí LMP1 a omezí i svůj program v LMP2

DragonSpeed opustí LMP1 a omezí i svůj program v LMP2

Americký tým DragonSpeed oznámil, že letošní závod 24h Le Mans bude jejich posledním ve třídě LMP1. Kromě toho stáj také hodlá omezit svůj program s

24h Le Mans – Pomalé nedělní ráno a problémy Rebellionu
6h Spa přineslo slunce, sníh i déšť, Toyota i přesto slaví triumf
Posádka DragonSpeedu LMP2 přechází pod JOTA Sport

Americký tým DragonSpeed oznámil, že letošní závod 24h Le Mans bude jejich posledním ve třídě LMP1. Kromě toho stáj také hodlá omezit svůj program s vozy LMP2, a to kvůli plánovanému rozšíření programu v zámořské formulové sérii IndyCar. Naopak v sérii ELMS však zůstává.

DragonSpeed má za sebou náročnou sezónu ve třídě LMP1, ale mezi prototypy LMP2 to už vypadalo lépe, včetně vítězství v posledním závodě 6h Spa. Tým ovšem i tak hodlá v příštím roce závodit v LMP2 jen v určitých závodech včetně Sao Paula, Spa a v Le Mans. Kromě toho stáj spíše zvažuje účast v Sebringu a Daytoně v rámci série IMSA.

Americký tým v aktuální super sezóně 2018/19 nasazuje v LMP1 posádku číslo 10 ve složení Ben Hanley, Henrik Hedman a Renger van der Zande. Původně měl za tým závodit také Pietro Fittipaldi, ale ten se při vážné havárii v kvalifikaci úvodního podniku super sezóny ve Spa zranil.

Mnohem úspěšnější je posádka číslo 31 ve třídě LMP2, kterou tvoří Roberto González, Pastor Maldonado a Anthony Davidson. Poslední jmenovaný se k týmu připojil až po loňském závodě v Le Mans, předtím pozici třetího pilota zastával Nathanael Berthon.

„Nadcházející závod 24h Le Mans bude naším posledním ve třídě LMP1 a také poslední podnik jako pravidelný účastník šampionátu WEC. Do budoucna se chceme soustředit hlavně na sérii IndyCar, a to jak z technického, tak marketingového hlediska,“ řekl šéf stáje Elton Julian.

„Není to tak, že bychom WEC opouštěli úplně. Plánujeme nasadit náš vůz LMP2 Oreca 07 – Gibson v jednotlivých podnicích, a to ve Spa, v Brazílii a také v Le Mans, pokud dostaneme pozvánku. Také zvažujeme účast v Daytoně nebo v Sebringu v rámci IMSA. V ELMS pak rozhodně zůstáváme, protože pro nás je to nejlepší závodění sportovních vozů na světě,“ dodal Julian.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0