U Toyoty na něj letos nezbylo místo, a tak se Anthony Davidson ocitl pouze na postu rezervního pilota. Britský pilot chce ovšem znovu závodit, a proto
U Toyoty na něj letos nezbylo místo, a tak se Anthony Davidson ocitl pouze na postu rezervního pilota. Britský pilot chce ovšem znovu závodit, a proto se po Le Mans připojí k týmu DragonSpeed ve třídě LMP2. Naopak Robert Kubica oznámil, že se nakonec ve FIA WEC v nejbližší době neobjeví.
Davidsona u týmu Toyota Gazoo Racing nahradil Fernando Alonso, který bude letos závodit současně ve Formuli 1 a také ve FIA WEC. Zkušený závodník a šampión WEC z roku 2014 se tak rázem ocitl bez sedačky, nakonec však útočiště najde u stáje DragonSpeed ve třídě LMP2.
Britský pilot usedne do vozu Oreca 07 Gibson s číslem 31 poprvé v srpnu při šestihodinovém závodě na okruhu Silverstone, kde se připojí k Pastoru Maldonadovi a Robertu Gonzalezovi. U týmu pro zbytek super sezóny nahradí Nathanaela Berthona.
Davidson však i nadále zůstává rezervním pilotem Toyoty, což je i důvod proč se k týmu nepřipojí dříve. Hodlá japonské automobilce pomoci maximálním možným způsobem vše připravit na úspěšnou sezónu a také na vítězné tažení v Le Mans.
Naopak ve WEC se nedočkáme Roberta Kubicy, který byl horkým kandidátem na sedačku ve třídě LMP1 u týmu Manor. Polský závodník vůz Ginetta-Mecachrome G60-LT-P1 dokonce i dvakrát testoval, ale nakonec se z časových důvodů rozhodl dát přednost práci u Williamsu ve Formuli 1.
„Budu mít jen velice málo volného času, tak jsem se rozhodl, že ve WEC závodit nebudu. Radši se budu soustředit na svou roli u Williamsu. Z uplynulých 45 dní jsem strávil doma jen dva a už ani nevím, co to vlastně domov je. Závodění miluji, ale musím být rozumný,“ řekl Kubica na tiskové konferenci ve Varšavě.
„Pokud by se rozhodl závodit ve WEC, tak by u nás měl dveře otevřené. Ale jeho program u Williamsu je časově velice náročný, takže pouštět se ještě do program ve WEC už by bylo asi trochu moc,“ řekl šéf Manoru Graeme Lowdon.
COMMENTS