Další stupně vítězů pro tým Bohemia Energy racing with Scuderia Praha

Další stupně vítězů pro tým Bohemia Energy racing with Scuderia Praha

Již pátý podnik vytrvalostních závodů 24H Series 2018 přivítal okruh v Barceloně.  Český tým Bohemia Energy racing with Scuderia Praha nechtěl nic nec

Scuderia Praha vítězí v dalším závodě 24h Series
24H Series pokračuje závodem ve Spa-Francorchamps
Loučení se sezónou proběhne opět v lázních. Ve Spa-Francorchamps!

Již pátý podnik vytrvalostních závodů 24H Series 2018 přivítal okruh v Barceloně.  Český tým Bohemia Energy racing with Scuderia Praha nechtěl nic nechat náhodě a po předcházejícím vítězném závodě 24-hodin Portimao přivezl do Katalánska k další 24-hodinovce vůz Ferrari 488 GT3 po kompletní revizi, mimo jiné i s repasovaným motorem.

V pátek – ještě před zahájením oficiálního programu – došlo při volném testování k technickému problému s brzdami, jenž měl za následek kontakt se svodidly, při kterém byla poškozena levá strana českého Ferrari 488 GT3. Mechanici českého týmu opět odvedli skvělou práci a během tří hodin uvedli Ferrari do takového stavu, kdy se vůz ještě mohl zúčastnit oficiálního volného tréninku i kvalifikace. V ní se českému týmu nakonec podařilo dosáhnout na šestou příčku v celkovém pořadí. Lepšímu výsledku zabránil silný provoz na trati. Přesto však bylo čelo startovního roštu velmi vyrovnané – v jedné vteřině bylo srovnáno 9 vozů GT pěti různých značek!

V Barceloně se na start nakonec postavilo celkem 48 závodních automobilů  – 27 ve třídě GT a 21 cestovních vozů TCR. Barvy Ferrari tentokrát hájily i týmy Rinaldi a FF Corse, které přivezly stejný typ – Ferrari 488 GT3. 24-hodinový závod byl zahájen v sobotu přesně v poledne, za příjemných letních teplot okolo 27°C. Český tým se během první hodiny propracoval na druhé místo a od čtvrté do šestnácté hodiny závodu si i díky výbornému taktickému postupu držel první místo v celkovém pořadí. Před pátou hodinou ranní se bohužel objevily další technické problémy s brzdami, což způsobilo další neplánovanou zastávku v boxech a bylo příčinou poklesu na druhé místo. Všichni tři jezdci týmu – Jiří Písařík, Josef Král, Matteo Malucelli – se nechtěli vzdát šance na vítězství a pokračovali ve stíhací jízdě vedoucího Porsche 911 GT3 německého týmu Herberth Motorsport. Po ujetí 676 kol se nakonec museli spokojit s druhým místem, na vítěze ztratili pouhé 1 kolo, pronásledovatelé na třetím místě měli ztrátu již 7 kol.

Poslední evropský závod 24H Series proběhne v polovině října v belgickém Spa. Tým Bohemia Energy racing with Scuderia Praha má stále šanci na vítězství v celkové klasifikaci 24H Series 2018.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0