Citroëny budou i v Rakousku nejtěžší

Citroëny budou i v Rakousku nejtěžší

FIA zveřejnila hodnoty kompenzačních závaží pro závody na rakouském Salzburgringu, které se uskuteční tento víkend. Tovární Citroëny zůstávají na maxi

Na Hungaroringu se radovali López s Micheliszem
Jeden musí z kola ven, opustí Citroën WTCC nebo WRC?
V Moskvě bude závodit i Ma Qing Hua

FIA zveřejnila hodnoty kompenzačních závaží pro závody na rakouském Salzburgringu, které se uskuteční tento víkend. Tovární Citroëny zůstávají na maximální hodnotě, tedy 1160kg, zatímco Hondy, Lady i Chevrolety si od Maďarska neustále udržují minimální možnou váhu, tedy 1100kg.

Během posledních třech závodních víkendů v Le Castellet, na Hungaroringu a Slovakiaringu se rozdíl mezi Citroëny a jejich konkurenty dramaticky zmenšil. Hondy nyní ztrácí pouze 0,9 sekund a Chevrolety 1,2 sekundy. Jen Lady na tom nejsou neustále příliš dobře, i když i ruský tovární tým se zlepšil. Granty nyní ztrácí na francouzské vozy 2,4 sekundy.

Salzburgring však není nikterak technicky náročná trať, mnohem více na ní rozhoduje výkon motoru a aerodynamika, a tak se dá očekávat, že i přes šedesátikilové závaží na tom bude opět nejlépe Citroën.

Car – Ballast – Final Weight
Citroën C-Elysée – +60kg – 1,160kg
Honda Civic WTCC – 0kg – 1,100kg
Chevrolet RML Cruze TC1 – 0kg – 1,100kg
Lada Granta Sport – 0kg – 1,100kg

Foto: Ondřej Laušman

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0