Druhým závodem na okruhu v Šanghaji pokračoval o víkendu čínský truckový šampionát. Přestože čeští jezdci tentokrát na rozdíl od předchozího podniku n
Druhým závodem na okruhu v Šanghaji pokračoval o víkendu čínský truckový šampionát. Přestože čeští jezdci tentokrát na rozdíl od předchozího podniku nevítězili, v tvrdé konkurenci se rozhodně neztratili.
Nejlépe si z našich jezdců vedl Adam Lacko, který vybojoval dvě druhá místa a pochvaloval si, kterak se čínští závodní inženýři a technici vypořádali s jeho připomínkami. “Přijel jsem na okruh, vzal si hustě popsaný papír formátu A4 s nutnými změnami, které je nutno realizovat, abychom mohli s šestikolkou vůbec závodit. Nakonec chlapci zvládli 50% stanovených úkolů, na místní poměry se prý ale jedná o mimořádný výkon. Vylepšili motor, spravili pdvozek, odlehčili auto, takže to nakonec docela jelo,” uvedl Adam po příletu. “Když jsem odjížděl z Šanghaje, bylo mi slíbeno, že do dalšího závodu v Pekingu bude hotový zbytek úprav, takže určitě vyhraju. Bohužel podnik koliduje se závodem v Jaramě, takže vítěznou čínskou smetanu slízne Michal Matějovský.”
Martin Kolomý měl podstatně méně důvodů k radosti. Před odjezdem totiž přikázal svému týmu, aby na funkční stroj, se kterým ovládl první závod, pokud možno vůbec nesahali. Leč, jeho přání nebylo dle všeho vyslyšeno. “Hned když jsem se posadil do auta, měl jsem dojem, že se v něm někdo z pro mě neznámého důvodu hrabal. Po zhruba 400 metrech motor zhasl, takže jsem neabsolvoval sobotní měřený trénink a v neděli odstartoval do prvního závodu z poslední řady. Přesto z toho bylo páté místo,” popisoval Martin dění na jinak velmi povedeném okruhu. “Bohužel v neděli jsem opět nedojel., takže jsem v současné době třetí. Teoreticky mám ještě šanci vyhrát, nicméně nejsem si tak úplně jistý, že některým lidem v týmu se tato představa zamlouvá. Vede totiž můj čínský stájový druh, jehož auto fungovalo takřka zázračně…”
COMMENTS