Vážení čtenáři, vážené čtenářky, čas uhání kupředu závratnou rychlostí a najednou zde máme poslední den roku 2019. Roku, který byl v jistém smyslu
Vážení čtenáři, vážené čtenářky,
čas uhání kupředu závratnou rychlostí a najednou zde máme poslední den roku 2019. Roku, který byl v jistém smyslu zásadní i pro náš server. Zhruba na začátku jeho druhé poloviny jsme se totiž odhodlali ke změnám v našem směřování a obrátili pozornost zpátky na českou okruhovou scénu.
V důsledku tohoto „návratu ke kořenům“ jste sice na našem webu přišli o přísun novinek ze šampionátů jako formule E, IndyCar, DTM, WTCR, WEC a dalších, i přesto jste zde ale mohli naleznout zprávy, které vám zcela jistě vykouzlily úsměv na tváři. Rozhodně se totiž nedá tvrdit, že by česká vlajka nebyla v letošní sezoně vidět. Naopak nám tuzemští závodníci dělali ve světě radost poměrně často.
Jenom si vzpomeňme například na účinkování stájí Scuderia Praha a RTR Projects ve 24H Series, Tomáše Pekaře ve středoevropském Renault Clio Cupu, Petra Ptáčka v Eurocupu Formule Renault, Romana Staňka v italském a německém šampionátu F4, driftera Michala Reicherta na FIA Motorsport Games ve Vallelunze, týmu Šenkýř Motorsport v International GT Open, stáje Mičánek Motorsport powered by Buggyra v Lamborghini Super Trofeo Europe a na další.

foto: Renault Clio Cup Central Europe
Zpravodajství ze světa českého okruhového motorsportu budete moci na Českých okruzích najít také v nadcházející sezoně. Věříme, že ani v roce 2020 neztratíme vaši přízeň a přejeme vám do něj zejména hodně zdraví, dále štěstí a ať jste svědky co nejvíce úspěchů našich barev!
titulní fotografie: Automotodrom Brno – Brno Circuit/Facebook
COMMENTS
To, že jste se od druhé poloviny roku odhodlali ke změnám ve vašem směřování, bylo skutečně od druhé poloviny roku znát. Výsledkem tohoto “směřování” bylo množství článků s nízkou sledovaností a s ní spjatá absence jakýchkoliv komentářů.
Renault Clio Cup je nezajímavý, stejně jako výsledky Petra Ptáčka a Romana Staňka v italském a německém šampionátu F4.
A pokud si někdo vůbec dal tu práci články tohoto typu rozkliknout a dočíst, byl tak znuděn, že mu už nezbyla energie napsat komentář.
Přesto vám děkuji a přeji mnoho úspěchů v novém roce, neboť jsem si vědom toho, že není snadné hledat nová témata v době úpadku českého motor-sportu. Bůh s vámi, snad bude lépe…