Češi doma i ve světě – 35. víkend

Češi doma i ve světě – 35. víkend

Aktualizace - Neděle 20:10 Poslední prázdninový víkend má opětovně celou řadu závodních akcí z nichž nade všemi ční domácí Czech Truck Prix v Mostě

Enge bude opět závodit za oceánem, s Lambem pojede Pirelli World Challenge
Enge s von Thurn und Taxisem na Slovensku druzí!
ENGE MÍŘÍ Z ITALSKÉ MONZY NA FINÁLE ADAC GT MASTERS

Aktualizace – Neděle 20:10

Poslední prázdninový víkend má opětovně celou řadu závodních akcí z nichž nade všemi ční domácí Czech Truck Prix v Mostě a víkend ADAC GT Masters na Sachsenringu.

Truckům a případně i britskému víkendu Moto GP se budeme věnovat v samostatných příspěvcích. Zde se Vám pokusíme přinést souhrn toho nejzajímavějšího co se v následujících třech dnech bude dít.

pozn.: Pro větší přehlednost bude vždy poslední update v dané sekci napsán červenou barvou

ADAC GT Masters – Sachsenring

Šenkýř Motorposrt – BMW Z4 GT3 – Lennart Marioneck & Markus Palttala
1. volný trénink – 1:35.620 – P12
2. volný trénink – 1:34.679 – P14
1. kvalifikace – 1:23.018 – P19
1. závod – P12
2. kvalifikace – 1:24.454 – P18
2. závod – P11

Robert Šenkýř po pátku: “První dojmy jsou velmi pozitivní. Škoda jen, že včera na volné tréninky celý den pršelo. Zbytek víkendu by ale už mělo být hezky, takže s nastavením začneme v kvalifikaci od nuly. Palttala tady až doposud nikdy nestartoval, ale i přesto byl od začátku v tom dešti mezi nejrychlejšími. Funguje to dobře i lidsky a myslím, že jsme všichni spokojeni. hodně mluvíme, pracujeme, nastavujeme … s tou změnou počasí víkend teprve začíná.”

Robert Šenkýř po kvalifikaci: “Než začala trať osychat byl Lenny na P2 absolutně. Potom se ale na polosuchu zahrabal do kačírku a všichni nás přeskočili 🙁 TOP 10 bylo více než reálné.”

Lennart Marioneck po závodě: “Start závodu se celkem povedl. Podařilo se mi předjet pár aut a stejně tak i Markusovi. Myslím, že s dvanáctým místem můžeme být spokojeni. Pro neděli máme připraveny nějaké změny a tak věříme, že to bude ještě o trochu lepší. Škoda té nepovedené kvalifikace, kdy jsem se s autem dostal pět minut před koncem do štěrku mimo trať. Měli jsme dobrý čas, ale na tom konci nás na osychající trati všichni překonali.”

11923265_820660881386746_5400838924621455144_n

Reiter Engineering – Lamborghini Gallardo – Tomáš Enge & Albert von Thurn und Taxis
1. volný trénink – 1:37.560 – P18
2. volný trénink – 1:34.560 – P12
1. kvalifikace – 1:22.665 – P17
1. závod – P8
2. kvalifikace – 1:20.800 – P11
2. závod – P16

Tomáš Enge: “Kvalifikace se nepovedla tak jak jsme si představovali. Včera celý den pršelo a tak jsme nemohli použít žádné informace z včerejších tréningů. Jenom jsme si trochu projeli trať. Každopádně včera v prvním tréningu jsme měli trochu problém se zahřátím pneumatik, bylo relativně zima, je tady kluzký asfalt a nemohli jsme se dostat do tempa. Pak jsme změnili nastavení auta. Druhý tréning už byl lepší, už jsme byli jen vteřinu za prvním a ne tři a půl. Dneska se ale situace opakovala, když jsme měli problém zahřát pneumatiky na suchu. Na závod budeme opět muset změnit nastavení, aby jsme se trochu posunuli dopředu. Na trati to nebude vůbec jednoduché, na této trati se bude hodně složitě předjíždět, ale zkusíme udělat maximum. Startovat bude Albert, který jel dnešní kvalifikaci a já to dojíždím. Půjdeme do toho na maximum, budeme se snažit neudělat nic autu….”

Tomáš Enge po závodě: “Po prvním závodě jsme spokojeni. Po startu který byl v pohodě pro všechny auta, si Albert trochu nerozuměl s autem a propadnul se až na konec. V průběhu stintu se mu podařilo o příčku poskočit. V průběhu střídání došlo na Safety car fázi, což některým týmům pomohlo. Nám to pomohlo dotáhnout se na zbytek pole. Dařilo se mi jet celkem rychle a postupně předjet i pár aut. Dostali jsme se až na P8, což po předávce z předposledního místa je dobrý výsledek pro celý tým. Zítra ráno v osm další kvalifikace, kterou pojedu já. Dnešek ukázal, že i ne relativně pomalé trati se dá celkem dobře předjíždět a tak se snad podaří nějaký dobrý výsledek.”

Tomáš Enge po nedělním závodě:“Před kvalifikací jsme udělali nějaké změny na autě, které se ukázaly jako zlepšení, ale ne tak moc velké v jaké jsme doufali. Naše ztráta představovala necelou jednu vteřinu, což v této konkurenci představovalo P11. Do závodu jsme pak šli jako vždy s tím, že uděláme vše pro výsledek. To se nakonec moc nepovedlo. Start byl v pohodě, jen se mi nepodařilo nikoho předjet a ani nikdo nepředjel mě. V minulosti se tady vždy hodně kolidovalo v prvních zatáčkách, ale letos se to vše obešlo bez problémů. Trochu mě trápila nedotáčivost, ale jak jsem si v závodě všimnul tak to trápilo více jezdců. Přede mnou jel Keilwitz s Corvettou, kterého se mi nedařilo předjet. Jeho problém byly možná ještě větší než ty moje, ale ta Corvetta byla na rovince hodně rychlá. Ke střídání jsem zajížděl poměrně brzy, asi po třech kolech co se otevřelo časové okno. Ostatní konkurenti ale zajeli do boxů hned a zatímco já zůstal na trati a potýkal se Corvettou Keilwitze, tak oni pak jeli na čisté trati, zatímco my ztráceli. Albert se na trať vrátil na 11. pozici. Konec závodu pro nás byl ale hodně smutný. 3-4 kola před cílem nám odešel řemen na alternátoru, což se nakonec projevilo tak, že auto přestalo dobíjet a Albert tak už jen zvládnul dojet do boxů a v konečném zúčtování z toho bylo šestnácté místo. Hodně nás to mrzí, protože dnes bylo určitě navíc.”

1623595_10153110606761699_2920332323406475867_n 11224622_10153110606696699_210672937786750017_n 11921713_10153110606691699_5043593527454303593_n 11949361_10153110606591699_4418007982633662947_n 11951390_10153110606516699_7637497415189802898_n 11951963_10153110606606699_4663548091953228481_n 11986561_10153110606531699_4568928409087132861_n

10500357_10153108493306699_5337856895445002478_n 11899898_10153108493426699_5485901766771363660_n 11935034_10153108493441699_2939345229100492174_n 11947619_10153108493506699_4627303441821730301_n 11951338_10153108493541699_6877249676813321802_n G7NmlT0JNSSfRjdFxzam8Krl5AbiRUkkYY9CgTdQAvQ YDko3gmFgJSxYubYgSMaqsBj0t7QEXt4eIoNGqHu_Xg,Tv-6Gri7AH39-NiDQ958Qah2XZfBf7-DSs3WodvnpR4,pjSkdC4cWUiI_MRa1ZPZ71Jvs8p9Nxb4B6su9yp3eDA

11895940_819728458146655_235780724572363007_n 11935105_819728371479997_760661636468424672_n

STT

IP Racing Shop – Ginetta G50 – Milan Valášek
volný trénink – 1:46.370 – P19
1. kvalifikace – 1:48.811 – P16
1. závod DNF
2. závod P3

Milan Valášek o závodě: “První závod na Sachsenringu nedopadl nejlépe. Po skvělém startu a stíhací jízdě jsme museli odstoupit kvůli poruše převodovky. Naštěstí se později ukázalo ze je to “jen poškozené táhlo řazení”, nic co by jsme nezvládli opravit. Takže zítra máme druhý pokus na se předvést před zaplněnými tribunami.”

Milan Valášek po R2: “Tak Race 2 jsme dokončili na skvělém 3 místě ve třídě a 18 absolutně. Úžasná atmosféra, zaplněné tribuny, perfektní zážitek. Celý tým pracoval na jedničku, moc děkuji.”

11949513_752067191586800_4662090566590678012_n

11900108_751396034987249_1836595505969015857_o

11951794_750771975049655_6698292249501293462_n

 

Autodrom Most

Clio Cup

Carpek Service – Renault Clio IV – Tomáš Pekař

1. volný trénink – 1:50.638 – P1
2. volný trénink – DNS
3. volný trénink – 1:50.243 – P1
1. závod – P1
2. závod – DNF – ujeto 8 kol

887322_955005474567371_2699574343643629351_o 11224491_955005577900694_5839316794481655534_o 11900112_955005397900712_4056801215859933640_o 11908904_955005564567362_5025801802617843521_o

11894582_954110944656824_1868097522240686788_o

11922915_953992861335299_3250392478710098343_o

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0