Kalendář mistrovství Evropy tahačů je odtajněn. Začíná se 14. května na rakouském Red Bull Ringu, finále se pak po delší odmlce vrací z Le Mans do Jar
Kalendář mistrovství Evropy tahačů je odtajněn. Začíná se 14. května na rakouském Red Bull Ringu, finále se pak po delší odmlce vrací z Le Mans do Jaramy. Šampionát se skládá z devíti závodů, když tradiční Nogaro nahradil Slovakia Ring.
Management týmu Buggyra Racing je přes jisté výhrady s termínovou listinou spokojený. „Nemáme moc velkou radost z úvodního Red Bull Ringu, protože se jedná o natolik atypický okruh, že nám budou veškerá data, stejně jako loni, skoro k ničemu,“ říká šéf konstruktér David Vršecký. „Kromě toho máme v létě hned čtyři závody, a přestože se pojede v Německu, Slovensku, Maďarsku a Česku, tedy v blízkých destinacích, nebude tolik času na tradiční prázdninový vývoj a testování. Ale jinak dobrý.“ Týmový manažer Jan Kalivoda hlásí spokojenost s finále v Jaramě. „Z pěti titulů mistrů Evropy jsme jednou vyhráli na Lausitzu, jednou v Le Mans a třikrát v Jaramě. Oslavy v příznivých klimatických podmínkách bývají spontánnější.“
Větší výhrady nemá ani šéf logistiky Petr Marek. „Odpadly šílené přejezdy, kdy jsme se museli během týdně přesunout z Istanbulu do Misana, nebo z Nogara na Nürburgring. Letní středoevropské turné vypadá dobře. Komplikace mohou nastat v poslední třetině. Týden po Zolderu je Le Mans, za další dva týdny Jarama. Je otázkou, jestli se budeme vracet, nebo postavíme někde ve Španělsku logistický sklad.“
Zdroj a foto: Buggyra Media
COMMENTS