- West Surrey Racing vstupuje do šampionátu konstruktérů - BTCC zvýšilo pro letošní sezónu kompenzační závaží - Nicolas Hamilton doufá, že mu le
– West Surrey Racing vstupuje do šampionátu konstruktérů
– BTCC zvýšilo pro letošní sezónu kompenzační závaží
– Nicolas Hamilton doufá, že mu letošní účast v BTCC otevře dveře do příští sezóny
– Názory jezdců na změnu pohonu zadních kol se rozcházejí
West Surrey Racing vstupuje do šampionátu konstruktérů
Tým West Surrey Racing se v letošní sezóně BTCC rozhodl bojovat o titul konstruktérů. Jeho soupeři budou Honda, MG a Infiniti.
BTCC zvýšilo pro letošní sezónu kompenzační závaží
BTCC se pro letošní sezónu rozhodlo výrazně zvýšit kompenzační závaží. Vítězové závodů získají navíc 30kg, celková hmotnost tak vyšplhá na 70 kg. Zátěž pro prvních deset závodníků bude vypadat následovně: 1. – 70 kg, 2. – 66 kg, 3. – 57 kg, 4. – 48 kg, 5. – 39 kg, 6 – 33 kg, 7. – 27 kg, 8. – 21 kg, 9. – 15 kg, 10. – 9 kg.
Nicolas Hamilton doufá, že mu letošní účast v BTCC otevře dveře do příští sezóny
Nicolas Hamilton si vychutnává svou příležitost závodit v britském šampionátu cestovních vozů a netají se tím, že by v příštím roce rád odjel celou sezónu. Hamilton letos pojede několik závodů za tým AmD Tuning s vozem Audi S3. Jak dopadne jeho účast v příští sezóně, bude záviset na letošních úspěších.
Názory jezdců na změnu pohonu zadních kol se rozcházejí
Závodníci se rozcházejí v názorech na změnu v pohonu předních a zadních kol. Zatímco v loňské sezóně měly vozy lepší pohon zadních kol, v letošní sezóně má být pohon stejně jako kompenzační závaží v přední části vozu. Nicméně Jason Plato se domnívá, že to nebude stačit. Rob Austin se zase domnívá, organizátoři pohon předních kol příliš zvýhodňují.
Foto: PSP Images
COMMENTS