Srbský jezdec Dušan Borkovič je ve WTCC známý spíše díky svým problémům s výškou, než díky svým jezdeckým výsledkům. Jeho komplikace se vystupňovaly p
Srbský jezdec Dušan Borkovič je ve WTCC známý spíše díky svým problémům s výškou, než díky svým jezdeckým výsledkům. Jeho komplikace se vystupňovaly po přechodu z Chevroletu do Hondy, která je mnohem menší.
Již během testů v Itálii Borkovič zjistil, že závodit v Civicu specifikace TC1 nebude žádná legrace. Pro něj spíše naopak-naprosté utrpení. Srb se totiž nemůže ve voze týmu Proteam usadit tak, jak by potřeboval a z tohoto důvodu dostává již po chvilkové jízdě křeče nohou.
Stejné problémy jej potkaly i během volných tréninků, kvalifikace a samozřejmě i v závodech v argentinském Termas de Rio Hondo.
V prvním závodě sice dokončil závod na jedenáctém místě, díky čemuž získal body do hodnocení Yokohama Trophy, ale ve druhém skončil mimo trať a závod nedokončil.
V tiskové zprávě týmu stojí: “Borkovič se navzdory lékařskému doporučení nezávodit, rozhodl nastoupit do obou závodů na vlastní riziko.”
Honda si kvůli problémům Dušana Borkoviče láme hlavu jak s novým umístěním sedáku, ale také s úpravou ochranného rámu vozu, kde by Borkovič dostal více místa pro hlavu. Vzhledem k tomu, že obojí jsou homologované části vozu, bude muset FIA nejdřív tyto úpravy schválit, navíc automobilka bude muset použít jeden ze žolíků a ještě k tomu bude muset ochranný rám projít novými crash testy.
COMMENTS