Autodrom získal „hvězdného“ taxikáře: Lukáše Langmajera

Autodrom získal „hvězdného“ taxikáře: Lukáše Langmajera

O víkendu 18. a 19. června přivítá areál mosteckého autodromu jednu z hlavních akcí sezony, souboje vozů zóny střední Evropy. The Most FIA CARS CENTRA

Mezi Mostem a Slovakia Ringem
Centrum Mostu ozdobily naleštěné historické formule
Test v Mostě jako příprava na velké sezónní finále

O víkendu 18. a 19. června přivítá areál mosteckého autodromu jednu z hlavních akcí sezony, souboje vozů zóny střední Evropy. The Most FIA CARS CENTRAL Europe Challenge bude letos ještě atraktivnější než v uplynulých sezonách. Postará se o to vložený závod obnovené populární série Octavia Cup a také doprovodný program pro nejširší veřejnost. Bude zaměřený na oslavy 33. výročí zahájení provozu nově vybudovaného závodního okruhu v Mostě. Zájemci si například mohou objednat taxijízdu s hercem Lukášem Langmajerem. Za volantem speciálně upravené škodovky se účastní právě Octavia Cupu.

„Jsem moc ráda, že se nám známou a oblíbenou tvář televizní obrazovky i filmového plátna podařilo získat právě pro taxijízdy. Pro návštěvníky autodromu bude jistě zajímavým zážitkem svezení s populárním hercem, který navíc mistrně ovládá volant. Nepojede sice s cupovým speciálem třetí generace, ten musí být perfektně připravený na vlastní závod. Ale i jízda na sedadle spolujezdce v o generaci starší oktávce bude jistě skvělá,“ láká na jeden z vrcholů víkendového programu eventová manažerka společnosti AUTODROM MOST Veronika Raková.

Okruhové závody automobilů a formulí The Most FIA CARS CENTRAL Europe Challenge mají na okruhu v Mostě mnohaletou tradici. Letošní novinkou je jednotné vstupné do celého areálu, tedy na divácký svah i do paddocku. Na každý den činí vždy 150 korun. Vstupenka zahrnuje také Grid walk, což je přístup na startovní rošt těsně před zahájením samotného závodu.

Doprovodný program k 33. výročí vzniku mosteckého autodromu divákům nabídne prodejní výstavu historických plakátů z archivu autodromu, dražbu plaket s původním asfaltem z dráhy z roku 1983, expozici historických vozů či rozhovory a autogramiády s legendami motorsportu. „Kromě zmíněných taxijízd se návštěvníci mohou těšit také na adrenalinovou show či soutěže o zajímavé ceny. Neošidíme pochopitelně ani děti. I ony budou soutěžit, máme pro ně připravená odstrkávadla a zařádí si v nafukovacím hradu,“ doplnila Raková.

COMMENTS

WORDPRESS: 7
  • comment-avatar
    Lubino 9 years ago

    V tom termínu se jede Le Mans, a to je jiná liga. Tak že smůla, ačkoliv tam rád zajdu, přes tohle “nejede vlak”.

  • comment-avatar
    Vít Strnádek 9 years ago

    no jestli závodí jako hraje …bál bych se!přeber si to každý sám jak chceš v dobrým i zlým 🙂 Most má přednost Le Mans neuteče….

  • comment-avatar
    A. Novák 9 years ago

    Což o to, Le Mans není konkurence ani u televize, natož v reálu. Ti, kteří by přišli na CEZ do Mostu, by rozhodně nejeli do Le Mans. Vidím jiný důvod, proč tam bude zase 57 diváků jako vždycky. Pokud za tuhle truchlohru chce někdo vstupný 150 Kč, tak buď hodně pil, nebo nemá rozum…

    • comment-avatar
      Lubino 9 years ago

      Je fakt, že loňský rok to byla co se týká startovní listiny pěkná bída, hlavně vytrvalostní závod byl ostuda.Nějak mi není úplně jasné, proč na stejný závod na Slovensku nebo v Brně přijede daleko více účastníků.

      • comment-avatar

        Toto bylo do jisté míry zapříčiněno letním prázdninovým termínem. Porot se to posunulo teď na červen a uvidí se jaký to bude mít efekt, ale první seznamy přihlášených vypadají velice pozitivně.

      • comment-avatar
        A. Novák 9 years ago

        Jeden důvod tu uvedl pan Hora, další důvod je geografická poloha. Slovensko je tak nějak uprostřed FIA zóny střední Evropa, do Brna to je ještě jakž takž v dosahu. Most je už hodně z ruky pro Rakušany, Maďary i Poláky, o balkánských národech ani nemluvě. Ne vždy ale jde o kvantitu (DTM taky nejede 40 aut), problémem CEZ je především kvalita. A v tomto ohledu je 150 Kč vstupnýho výstřel zcela mimo realitu…

  • comment-avatar
    Divák 9 years ago

    “který navíc mistrně ovládá volant” – to asi nebude ten, co v kvalifikaci na RedBull Ringu dostane 7 vteřin od prvního a po závodě se mu tak klepou ruce, že si sotva sundá helmu, že ne? 🙂

  • DISQUS: 0