O víkendu se na Hungaroringu rozeběhl i seriál Auto GP. Když jsme vás na začátku roku informovali, že se šampionáty Auto GP a FA1 dávají dohromady, mě
O víkendu se na Hungaroringu rozeběhl i seriál Auto GP. Když jsme vás na začátku roku informovali, že se šampionáty Auto GP a FA1 dávají dohromady, měl jsem dobrý pocit. Doufal jsem, že startovní rošt zaplaví jezdci dychtící po pozornosti, jenže všechno je nakonec jinak.
V Maďarsku o víkendu závodilo pouhopouhých devět bývalých monopostů A1 Grand Prix a čest evropského šampionátu museli zachraňovat jihoameričtí jezdci. Jezdci jako Facundo Regalia, Antonio Pizzonia, či Johny Ceccoto jsou opravdu lákadlem, nicméně třemi jezdci šampionát nezachráníš.
Čest evropských jezdců zachraňoval Christof von Grünigen, který vloni ovládl ESET V4 Cup. V prvním závodě vybojoval třetí místo, když skončil za vítězným Regaliou a Pizzoniou, v tom druhém se musel spokojit s osmým místem.
Osobně jsem na budoucnost Auto GP velmi zvědavý. Na začátku to byl velmi zajímavý šampionát, jenže s takovou nemá naději na přežití.
COMMENTS