Aston Martin by mohl v sezoně 2020 vstoupit spolu s týmem R-Motorsport do DTM a připojit se tak k Audi a BMW. Spolehnout by se Britové mohli rovněž na
Aston Martin by mohl v sezoně 2020 vstoupit spolu s týmem R-Motorsport do DTM a připojit se tak k Audi a BMW. Spolehnout by se Britové mohli rovněž na podporu Red Bullu, HWA nebo Hondy.
Na konci letošní sezony se Mercedes kvůli budoucímu vstupu do Formule E rozloučí s DTM. V sezoně 2019 tak uvidíme souboj pouze dvou značek- BMW a Audi.
Již v dalším ročníku, tedy v roce 2020 by se ale počet značek mohl opět vrátit na číslo tři. Postarat by se o to mohl Aston Martin. V tomto roce by se totiž dle spekulací mohla britská automobilka k šampionátu připojit. Do série by Aston Martin vstoupil spolu se švýcarským týmem R-Motorsport, který v současnosti závodí s vozy této značky v Blancpain GT Series, a také s podporou Red Bullu. Šéfem stáje, jenž by měla nasadit pouze čtyři auta, by měl být Garry Horner. Jedná se o otce šéfa Red Bullu ve Formuli 1 Christiana Hornera.
“Jsme značka, která se rychle rozvíjí a určitě se poohlíží po různých sériích a nových příležitostech. DTM by jistě bylo zajímavé. Určitě je zde potenciál, ale nic není konkrétní,” vyjádřil se k těmto zvěstem šéf R-Motorsportu Florian Kamelger.
Kromě Red Bullu by se Aston Martin mohl spolehnout na podporu dalších silných partnerů jako například HWA, které by tak po odchodu Mercedesu mohlo setrvat v DTM a ujmout se stavby vozů. Podílet by se na projektu měla také Honda. Právě japonskými agregáty by měly být vozy poháněny. Jednalo by se o stejné pohonné jednotky s těmi, jenž Honda nasazuje v Super GT. Tím pádem by odpovídaly tzv. jednotným Class One pravidlům, která bude DTM od příští sezony sdílet právě s japonským šampionátem.
Aston Martin není první automobilkou, o které se hovoří v souvislosti se vstupem do DTM. Před britskou značkou byly s příchodem do DTM spojováni například Lexus nebo Maserati.
”
“
COMMENTS
To je opravdu pouhá spekulace. Marketinkový efekt by byl nulový, finanční ztráta obrovská…