Floridský tým Dragon Speed by se v příštím roce měl zapojit do Blancpain Endurance Series. Za volantem Ferrari 458 GT3 by se měli střídat šéf týmu Elt
Floridský tým Dragon Speed by se v příštím roce měl zapojit do Blancpain Endurance Series. Za volantem Ferrari 458 GT3 by se měli střídat šéf týmu Elton Julian a švédský jezdec Henrik Hedman. Prioritou pro příští týdny je pak zajištění třetího jezdce.
Švéd Hedman není v Americe žádným nazdárkem. Dva roky jezdil na špici v pohárovém šampionátu Ferrari Challenge North America a všechno to vyvrcholilo vítězstvím na světovém finále vloni v listopadu. Letos pak jezdí v modro-žlutém Ferrari čím dál více populárnější Pirelli World Challenge, kde dokázal nadchnout svými výsledky.
Za volant se vrací Ekvádorec Elton Julian, který je zároveň šéfem týmu. Pokud je vám tohle jméno neznámé, tak v rychlosti zrekapitulujeme jeho zajímavou kariéru. Julian je do teď nejmladším vítězem závodu britské Formule 3. Ve 20 letech dostal kontrakt ve Formuli 1 v týmu Larrousse. V testech byl dokonce rychlejší, než stálý jezdec týmu Eric Comas a měl se zapojit i do ostrých závodů v sezoně 1995. Nicméně právě před začátkem této sezony francouzský tým zkrachoval. V roce 2005 se pak stal Julian nejlepším nováčkem v Le Mans, když závod dokončil s Janem Lammersem a Janem Boschem na sedmém místě absolutně a na pátém ve třídě LMP1.
“Blancpain Endurance Series je sice pouhých pět závodních víkendů, ale celkově to je 36 hodin závodění. Navíc se všechno jede na současných nebo bývalých tratích Formule 1. Líbí se mi také systém hodnocení jezdcům, každopádně ještě nevím, jak na tom budu. Buď budu levný zlatý jezdec nebo drahý stříbrný! Henrik bude určitě bronzový, takže hledáme dalšího stříbrného nebo bronzového jezdce,” řekl Elton Julian.
COMMENTS