Rakouský závodník usedne v Le Mans za volant nového prototypu Toyota. Zklamáním pro fanoušky je, že se tak stane pouze během kolektivního testování.
Rakouský závodník usedne v Le Mans za volant nového prototypu Toyota. Zklamáním pro fanoušky je, že se tak stane pouze během kolektivního testování.
Jedna z posledních příležitostí vidět dvaačtyřicetiletého Wurze v plné polní se svou typickou helmou bude tento víkend při Le Mans Test Day, kde bude řídit prototyp LMP1 Toyota TS050 Hybrid.
Wurz se na sklonku loňského roku rozhodl ukončit profesionální kariéru a v týmu Toyota zaujal pozici rezervního jezdce. Závodění se tak úplně nevzdal a například v lednu letošního roku startoval v 24hodinovce v Daytoně za tým Chipa Ganassiho v prototypu Daytona.
Wurz není jediným rezervním jezdcem továrních týmů LMP1. Rene Rast sice bude hájit barvy týmu G-Drive Racing v LMP2, ale pokud nastane v Audi problém, hbitě se přesune do LMP1. Porsche má v zásobě loňské vítěze Nicka Tandyho a Earla Bambera.
Naopak v Le Mans se neukážou Joao Barbosa (Krohn Racing), Sebastien Bourdais a Scott Dixon (oba Ford). Trojice bude závodit v IMSA v ulicích Detroitu.
Foto: WEC
COMMENTS