Abraham se v Kataru vešel do top ten

Abraham se v Kataru vešel do top ten

Ztráta jen 858 tisícin na nejrychlejšího. Nejlepší motocykl kategorie OPEN a k tomu elitní desítka. To je snová bilance Karla Abrahama na posledních p

S čtrnáctým místem na startu je Abraham spokojený
Skvělý vstup do sezony: Abraham je v Kataru mezi špičkou kategorie OPEN
Z Mugella si vezeme 4 světové body

Ztráta jen 858 tisícin na nejrychlejšího. Nejlepší motocykl kategorie OPEN a k tomu elitní desítka. To je snová bilance Karla Abrahama na posledních předsezonních testech MotoGP na okruhu Losail v Kataru. Český jezdec v MotoGP zakončil druhý den testů na desátém místě, v kombinovaných časech obsadil příčku jedenáctou. Třetí den testů již změny v časech nepřinesl, kvůli dešti byl testovací program zrušen.

 

Karel Abraham

„Že tady budeme lepší než v Sepangu, jsem čekal. Mám mnohem víc rád zdejší trať a během předchozích testů jsme se postupně naučili pracovat s novými komponenty motorky, takže teď jsme to už mohli jen pilovat. A povedlo se to skvěle. Motorka byla perfektně nachystaná, všechno fungovalo přesně, jak jsem si představoval. Nejrychlejší kolo jsme zajeli na kombinaci měkčí přední pneumatiky a tvrdé zadní, což je nastavení, které by mohlo fungovat i v závodě. Je škoda, že jsme kvůli dešti nemohli jezdit třetí den, určitě ještě máme prostor zrychlit. Ale i tak můžeme být maximálně spokojení a jsme připravení na začátek závodní sezony.“

 

Marco Grana, šéfmechanik AB Motoracing

„S výsledkem jsem samozřejmě velmi spokojený. Oba dny jsme byli nejrychlejší mezi motorkami open a dostali jsme se i před řadu jezdců na továrních strojích, třeba před Scotta Reddinga. Věřím, že by to v sezoně nemuselo být nic výjimečného a mohli bychom se na těchto místech pohybovat častěji. Máme ještě prostor pro zrychlení. Karel i v nejrychlejším kole udělal poměrně velkou chybu, která mu sebrala čas. A také jsme během víkendu ušetřili jednu pneumatiku, kterou jsme si chystali na dnešní závěrečný den. Kdybychom ji použili a jezdili v neděli až do konce testů, mohli jsme být ještě rychlejší. V Sepangu jsme se museli učit pracovat s odpružením Showa, což pro nás na začátku bylo trochu komplikované. Teď už jsme ale motorce skvěle porozuměli a zúročili nasbírané zkušenosti. Určitě ale nejsme na konci cesty a máme další prostor pro zlepšení. Každopádně top ten je pro nás splněný sen.“

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0